Na głosowanie najlepiej trafić przez stronę www.borninszczecin.pl. Tam zamieszczone będą linki do nagrań oraz prosta instrukcja jak zagłosować. Klikać będzie mógł każdy posiadacz konta YouTube i Google. Chcieliśmy, aby do głosowania miało dostęp jak najwięcej potencjalnych fanów i entuzjastów szczecińskiej muzyki – mówi Karolina Woźniak, dyrektor artystyczny Made In Szczecin. Wśród koncertowych nagrań znajdziemy przedstawicieli wielu gatunków muzycznych, między innymi rocka, bluesa, hip-hopu, alternatywy, co potwierdza bogactwo szczecińskiej sceny muzycznej.
Nagrania biorące udział w głosowaniu, realizowane były na dwóch koncertach w ramach przeglądu Made In Szczecin Born To Be Wild 2, które odbyły się 14 kwietnia w DK Słowianin oraz 21 kwietnia we Free Blues Clubie. Realizacji dźwięku podjęło się Rapido Studio, klipy wideo montowało zaś mStudio.net.pl. Wyjątkowość głosowania polega między innymi na tym, że internauci klikać będą na nagrania „na żywo”.
Masteringiem Born In Szczecin vol. 3 zajmie się Rapido Studio. Nakład płyty w jej trzeciej edycji zwiększył się do dwóch tysięcy egzemplarzy. Daje to coraz większe możliwości promowania lokalnych zespołów, co jest naszym głównym celem – wypowiada się Karolina Woźniak, dyrektor artystyczny Made In Szczecin.
Przegląd Born To Be Wild 2 wspiera agencja reklamowa ETCETERA, DK Słowianin, Free Blues Club, Pizzeria Maffisto, NLDS-Group oraz sklep muzyczny Rockman.
Projekt wspiera Miasto Szczecin.
Komentarze
4