Już w najbliższą środę, 22 stycznia br., odbędzie się kolejna edycja „Wieczoru w Urzędzie”.

Z uwagi na duże zainteresowanie interesantów i jednocześnie chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, podczas 16. „Wieczoru w Urzędzie” po raz kolejny, będzie można załatwić wyłącznie sprawy związane z rejestracją pojazdów:

- złożenie wniosku o rejestrację,

- dokonanie zmiany w dowodzie rejestracyjnym,

- wyrobienie wtórników dokumentów/tablic,

- odbiór dowodu rejestracyjnego.

Interesanci ww. sprawy będą mogli załatwić w godzinach popołudniowych 16.00 – 20.00. Na wizytę można się umówić osobiście w Urzędzie Miasta Szczecin, plac Armii Krajowej 1 (prawe skrzydło) lub przez telefon i internet. Tel.  91 42 45 931 lub 91 42 45 932, www.eurzad.szczecin.pl

Akcja zapoczątkowana została 27 listopada 2009 r. Do tej pory odbyło się 15 „Wieczorów” – jeden w 2009 r., cztery w 2010 r., trzy w 2011 r., cztery w 2012 r., dwa w 2013 r. oraz jeden w 2014 r. Z usługi tej skorzystało do tej pory ok. 8,5 tys. mieszkańców Szczecina.

Krótkie podsumowanie 15. Wieczoru w Urzędzie (8 stycznia 2014 r.)

Liczba osób obsłużonych: 178

1. Bilet A – Rejestracja pojazdów z kraju i z zagranicy – 89 osób

2. Bilet B – Inne sprawy związane z rejestracją pojazdu (tj. wtórniki dokumentów/tablic, zmiany w dowodzie rejestracyjnym) – 53 osób

3. Bilet C – Sprawy związane z odbiorem dowodu rejestracyjnego – 36 osób (20%)