Sieć Biedronka rozpoczęła współpracę z aplikacją Glovo. Użytkownicy aplikacji mobilnej mogą teraz zamawiać produkty Biedronki z dostawą do domu. Zakupy będą dostarczane przez kurierów Glovo w ciągu godziny od dokonania zamówienia. Usługa wystartowała w 10 miastach, w tym także w Szczecinie i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci.

Jak czytamy w przesłanej informacji prasowej, w trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników, ale także, by zminimalizować czas spędzany w kolejkach, które tworzą się w związku z wprowadzonymi ograniczeniami, Biedronka rozpoczęła współdziałanie z Glovo. To popularna aplikacja, zajmująca się dostawami na życzenie. Opcja zamawiania produktów z sieci Biedronka dostępna jest w 10 polskich miastach: w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Wrocławiu. Zgodnie z zapowiedziami, liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach ma się zwiększać. Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych: Google Play Apple App Store.

Dostawa w mniej niż godzinę

Zainteresowani zakupami online mogą wybrać artykuły z katalogu liczącego niemal 1000 najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki produktów, podzielonego na najważniejsze kategorie m. in.: „warzywa i owoce”, „mięso, ryby i wędliny”, „pieczywo” czy „napoje”. Dostawa dotrze do zamawiającego w czasie krótszym niż godzina.

– Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.

Ceny artykułów w aplikacji są takie same jak w sklepie stacjonarnym - obowiązują także promocje.

"Waga zamówienia nie powinna przekraczać fizycznych możliwości kuriera"

Zakupy można zamawiać w godzinach od 10 do 22.30. Kolejno po potwierdzeniu zamówienia przez użytkownika, kurier otrzymuje powiadomienie i udaje się do najbliższego sklepu uczestniczącego w tym programie. W tym czasie wyznaczeni pracownicy Biedronki rozpoczynają kompletowanie produktów. Kurier odbiera zakupy i zachowując wysokie środki ostrożności i higieny zgodne z wytycznymi WHO, dostarcza je do zamawiającego w sposób „bezkontaktowy”.

Dostawa bez kontaktu została wprowadzona przez Glovo kilka tygodni temu w celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów. Zamówione produkty kurier zostawia pod drzwiami lub pod bramą, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z użytkownikiem.

Za zamówienie można zapłacić kartą podłączoną do aplikacji (akceptowane karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard i American Express). Koszt promocyjny dostawy zakupów z Biedronki wynosi 9,99 zł. Nie ma określonych limitów wagowych, jednak waga zamówienia nie powinna przekraczać fizycznych możliwości kuriera.

– W tym trudnym okresie chcemy pomagać Polakom poprzez dostarczanie niezbędnych produktów do życia pod same drzwi: szybko, wygodnie i przede wszystkim - bezpiecznie. Wprowadzone przez nas działania to m. in. rezygnacja z pozostawiania podpisu u dostawcy, dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów paczek i trzymanie ich za boki. Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo oraz dobre samopoczucie klientów, kurierów i partnerów. Teraz będą to nasze wspólne cele z nowym oficjalnym partnerem - Biedronką – mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.

Co to jest Glovo?

Glovo to hiszpańska aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie i 25 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 298 miastach w 22 krajach, w tym w EMEA, LATAM, a nawet w Afryce Subsaharyjskiej. W Polsce aplikacja pojawiła się w lipcu 2019 roku, przejmując PizzaPortal.