Przez przynajmniej rok partnerem Pogoni Szczecin będzie platforma zondacrypto. Obie strony nie zdradzają jednak szczegółów umowy ani przede wszystkim kwot, które zapisano w kontrakcie. Logo zondacrypto znalazło się na dole przodu koszulki meczowej zespołu.

Pogoń Szczecin zyska środki, a zondacrypto przestrzeń do edukowania w kwestii kryptowalut. O jakie kwoty chodzi? Tego nie wiemy, bo prezes Pogoni Szczecin Jarosław Mroczek nie chce mówić o pieniądzach wprost. Sternik Portowców powtarza jednak, że sytuacja finansowa Pogoni Szczecin jest coraz lepsza.

– Odrobiliśmy straty z ostatnich lat. Ekwiwalent z reklam koszulkowych jest dziś sporo wyższy niż w czasach, gdy wspierało nas jedno duże konsorcjum – powiedział Mroczek.

Chodzi oczywiście o Grupę Azoty Police, która wycofała się ze współpracy z Dumą Pomorza w 2020 roku. Spółka wspierała Pogoń Szczecin kwotą około 5 milionów złotych rocznie.

– Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że zostaliśmy sponsorem tak wspaniałego klub jak Pogoń Szczecin. Negocjacje były krótkie i szybko udało nam się dopiąć wszelkie niezbędne formalności. Wspieramy już między innymi Atalantę Bergamo, Juventus Turyn i Raków Częstochowa. Nie chcemy być pasywnym partnerem, ale działać wspólnie bardzo aktywnie. Już od dzisiaj Pogoń będzie u nas w aplikacji i na głównej stronie, dzieląc się tą wspaniałą wiadomością z naszymi odbiorcami. Jestem przekonany, że to będzie udana współpraca – mówił Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

Klub ma pomóc swojemu nowemu partnerowi w edukacji w zakresie kryptowalut. Logotypy zondacrypto pojawią się również na telebimach na stadionie.

Zondacrypto to marka wywodząca się z Polski. Na rynku funkcjonuje od 2014 roku.