Przez telefon robimy zakupy, zarządzamy naszymi kontami bankowymi i zamawiamy jedzenie. Gdybyście mieli myjnie bezdotykową lub portalową, moglibyście nią również w ten sposób zarządzać. A jest to dobry interes – statystyczny Polak częściej korzysta z myjni bezdotykowej niż chodzi do dentysty. BKF coś o tym wie.
Ekspansja na Europę
Ubiegłoroczny przychód firmy, pozycja lidera na rynku rosyjskim oraz około 800 punktów w Europie i Azji pokazują, że kierunek jest słuszny. Klienci myjni doceniają szybkość i łatwość obsługi, a właściciele „bezosobowe zarządzanie”. - Jestem z wykształcenia elektronikiem. Programowanie więc jest moim konikiem i zawsze starałem się iść w tym kierunku – o narodzinach idei chmury opowiada Piotr Andrzejewski. – Z połączenia moich umiejętność: hydrauliki i mechaniki, powstał koncept takiego produktu-programu. Dzięki czemu można łatwo zarządzać myjnią.
Klient ma dostęp do panelu z poziomu aplikacji mobilnej i webowej. Widzi w niej obrót, ile pieniędzy jest w obiegu, poziom środków czystości, ich dozowanie, a nawet temperaturę w pomieszczeniu. W panelu widoczne są również logi systemowe, które pozwalają na łatwą identyfikację i naprawę usterek. Poza tym w myjniach BKF unowocześniono metody płacenia. Za mycie można płacić gotówką, zbliżeniowo oraz kartą lojalnościową BKF.
Specjalista na wagę złota
Wysoka i wąska specjalizacja wiąże się również z problemami. Jednym z nich jest pozyskanie specjalistów. - Nie boimy się przyjmować ludzi „świeżych”, młodych, bez doświadczenia. Takie osoby uczą się u nas i zyskują doświadczenie. Wchodzą w nasze środowisko, nasiąkają nim, są takimi „czystymi kartami”, gdzie nie ma złych nawyków z poprzednich firm – wyjaśnia Andrzejewski. – Mamy bardzo dużo ludzi, których BKF jest pierwszą pracą i są z nami bardzo długo.
Jak podkreśla prezes, firma stara się dbać o swoich pracowników. Plany? - Dalsza praca nad oprogramowaniem. Jego ulepszanie, dostosowanie pod potrzeby klienta – odpowiada prezes. Wkrótce zostanie wprowadzony wirtualny portfel do płacenia za mycie. BKF powoli wchodzi również w myjnie portalowe. Tutaj widzi niszę do zagospodarowania. Zamierza też wejść mocniej w rynek azjatycki.
Komentarze
0