Pierwsze rozmowy na temat rozszerzenia współpracy pomiędzy STS a Pogonią Szczecin rozpoczęły się w lutym tego roku. O nowym etapie partnerstwa rozmawialiśmy z Pawłem Sikorą, Head of PR & Sponsorship w STS:
– Wraz ze wzrostem zaangażowania pojawiają się liczne dodatkowe świadczenia marketingowo-sponsoringowe. Dla kibiców najbardziej widoczną zmianą będzie jednak powrót logo STS na stroje meczowe – powiedział Sikora.
Logo STS znajdzie się na tyle koszulek meczowych Dumy Pomorza, co pociąga za sobą nowe warunki finansowe współpracy.
– To wzrost ponad stuprocentowy, jeśli chodzi o nasze zaangażowanie finansowe – komentuje przedstawiciel bukmachera.
Co istotne, logo zostanie przygotowane w wersji achromatycznej, tak by współgrało z kolorystyką koszulek i innymi oznaczeniami sponsorów drużyny.
Dlaczego Szczecin? Bo ma wyjątkowych kibiców
STS, wybierając granatowo-bordową drużynę, kierował się m.in. zaangażowaniem lokalnych fanów.
– Strategia STS zakłada współpracę z czołowymi polskimi klubami – nie tylko pod kątem sportowym, ale też kibicowskim. Zarówno na stadionie, jak i w mediach społecznościowych. Liczy się medialność i historia klubu. Tych czynników jest wiele, a Pogoń Szczecin bardzo dobrze się w nie wpisuje. Miasto z wielkim potencjałem, duża społeczność zaangażowanych kibiców. Mimo że nie brakuje jeszcze trofeów, klub ma ugruntowaną pozycję w czołówce Ekstraklasy – tłumaczy Sikora.
„Dorzuć misie”? Chcemy, żeby wróciło
W poprzednim sezonie PKO Bank Polski Ekstraklasy marka STS zorganizowała akcję „Dorzuć misie” podczas meczu z Piastem Gliwice. Każda maskotka, która wylądowała wtedy na murawie, oznaczała złotówkę przekazaną na rzecz Adasia Orlika, chorego na dystrofię mięśniową Duchenne’a. Inicjatywa może powrócić jeszcze w tym roku.
– Rozmawiamy z klubem o propozycjach na ten sezon. Już zapowiedzieliśmy, że chcemy powrotu akcji „Dorzuć misie”, choć w nieco zmienionej formie. Nadal będzie to rzucanie maskotek i zbiórka na szczytny cel, ale chcemy, by tym razem wydarzenie miało jeszcze większy impact, jeśli to możliwe. Akcja będzie bardziej skumulowana w czasie i odbędzie się równolegle z udziałem innych klubów – taki jest nasz plan. Myślę więc, że jest spora szansa, by jesienią „Dorzuć misie” znów zagościło na stadionie Pogoni Szczecin – zdradza Sikora.
W poprzednim sezonie kibice Dumy Pomorza zajęli drugie miejsce pod względem liczby rzuconych maskotek – było ich ponad 112 tysięcy.
Marka STS oraz Pogoń Szczecin podpisały aneks na drugi rok współpracy, zwiększając wartość kontraktu i zakres świadczeń. Sama długość umowy, zawartej w lutym 2025 roku, nie uległa zmianie.
Komentarze