Cała akcja trwała od 27 września, a informacje dotyczące profilaktyki i zagrożeń związanych ze spożywaniem alkoholu były kolportowane głównie na plakatach, zawieszanych w szczecińskich lokalach oraz prezentowane na bilbordach (np. na budynku PAZIM). O innych elementach kampanii już pisaliśmy, warto jednak dodać, że włączyło się w nią bardzo wiele lokali wcześniej nie branych pod uwagę przez organizatorów. W sumie wolontariuszum udało się dotrzeć do 140 miejsc na terenie miasta.
Podczas wczorajszego uroczystego finału akcji, najbardziej aktywne osoby wspierające całą kampanię, zostały uhonorowane dyplomami.. Poza tym przedstawiona została dotychczasowa działalność fundacji „Tęcza Serc”, która jest bardzo wszechstronna. W części artystycznej wystąpił zespół Adler Party, składający się ze studentów Wydziału Edukacji Muzycznej Akademii Sztuki, który przedstawił m.in. własne wersje utworów Elvisa Presleya, m.in. „Satisfy Me” czy „Jailhouse Rock”, a zwieńczeniem spotkania była degustacja tortu ufundowanego przez jednego ze sponsorów.
Komentarze
1