Ma w pełni modyfikowalną przestrzeń załadunkową, a indywidualna zabudowa może być przygotowana nawet w dwa tygodnie. Elastyczne silniki: benzyna oraz diesel z wysokim momentem obrotowym, w połączeniu z niewielkimi gabarytami jak na samochód dostawczy, dają ogromny komfort jazdy w mieście i poza nim. Co więcej, Renault Express Van to też bardzo atrakcyjne metody finansowania dla klientów biznesowych, w tym leasing na 60 miesięcy z zerową wpłatą własną.

Express Van to najmniejszy pojazd z doskonale znanej gamy aut dostawczych Renault. Pojawił się obok cenionych od lat Kangoo, Trafic oraz Mastera i kusi nie tylko rozsądnym wyposażeniem oraz sporą przestrzenią wewnętrzną, ale też niską ceną. Jego największa siła tkwi jednak w modyfikacjach, które mogą być dokonane w przestrzeni ładunkowej o objętości ładunkowej 3,3 m³ i długości 1,91 m, na indywidualne życzenie klienta. Wiąże się to oczywiście z opcją pełnego dopasowania auta do branży, w której będzie ono wykorzystywane.

— Na tym samochodzie mamy możliwość wykonania przykładowo zabudowy izotermicznej, dołożenia agregatu chłodniczego, czy osadzenia specjalnych szafek serwisowych — mówi Adam Jurczyk, opiekun klienta z działu sprzedaży samochodów dostawczych i modyfikowanych w Renault Polmotor. — Dzięki temu Express Van może być z powodzeniem wykorzystywany przez firmy wędliniarskie, działalności specjalizujące się w przewozie świeżych owoców i warzyw, a także budowlańców, hydraulików i serwisantów. Ostatnio przygotowywaliśmy nawet auto z lekką izolacją dla biznesu z segmentu cukierniczego. Oczywiście do tego, aby właściwie zaprojektować tę przestrzeń, jest potrzebna rozmowa, ponieważ wszystkie tego typu projekty są w pełni dostosowywane do wymagań indywidualnych i dzięki temu mogą być wykorzystane przez wiele różnych branż z odmienną specyfiką pracy — dodaje.

Warto pamiętać, że całkowity czas do odbioru samochodu będzie różnił się w zależności od poziomu skomplikowania wybranej zabudowy i dostępności części po stronie firmy realizującej projekt. Mimo wszystko nie będzie to długie oczekiwanie, bo większość realizacji jest wykonywana nawet w dwa tygodnie.

Silnik: benzyna na krótkie trasy, diesel na dłuższe

Gama silnikowa tego modelu nie jest przesadnie rozbudowana, ale za to obejmuje jednostki wydajne, oszczędne i sprawdzone. Do niewielkich odległości i poruszania się po mieście polecana jest wersja benzynowa z silnikiem 1.3 l TCe 100 KM i sześciobiegową skrzynią manualną. Na dłuższe trasy po drogach krajowych można śmiało wybrać podstawowego diesla, czyli 1.5 l Blue dCi 75 KM, a dopiero przy częstym odwiedzaniu autostrad może być potrzebna moc ukryta w mocniejszej jednostce 1.5 l Blue dCi 95 KM. Obie to również sześć biegów i ręczna skrzynia. Szczególnie warto zwrócić uwagę na wysoki moment obrotowy, kolejno: 200, 220 i 240 Nm, co w efekcie jeszcze mocniej zwiększa przyjemność jazdy Express Vanem.

„Jest to samochód z natury raczej pragmatyczny, co nie znaczy, że nie może być świetnie doposażony”

— Auto już w podstawowej wersji oferuje wszystko to, czego typowy użytkownik potrzebuje do sprawnego poruszania się — informuje Adam Jurczyk. — Jest jednak możliwość doposażenia Express Vana w kilka dodatków elektronicznych, szczególnie tych jeszcze bardziej poprawiających manewrowanie nim. Są to przede wszystkim czujniki parkowania, kamera cofania i monitorowanie martwego pola. Oprócz tego klient może odebrać samochód z nawigacją oraz przystosowaniem pod Android Auto oraz Apple Carplay.

Klienci najchętniej wybierają klasyczny leasing, ale to nie koniec metod finansowania

Na ten moment dostępność modelu Express Van jest bardzo dobra, bo odwiedzając Renault Polmotor można liczyć na około dwutygodniowy czas oczekiwania na sprowadzenie auta. Na miejscu podczas zakupu warto zarezerwować chwilę na rozmowę o modyfikacjach zabudowy przestrzeni ładunkowej i zapoznanie się z dotychczasowymi realizacjami. Na miejscu jest też dostępna bardzo dobra oferta finansowania.

— Najczęściej wybieraną opcją finansowania jest klasyczny leasing trwający od dwóch do pięciu lat, gdzie można odebrać auto nawet bez wpłaty własnej. Stopy procentowe w takim leasingu są stałe i gwarantują niezmienną wysokość raty przez cały czas jego trwania — mówi Adam Jurczyk z Renault Polmotor Szczecin. — Inną formą zyskującą popularność jest najem długoterminowy, który szczególnie interesuje przedsiębiorców pragnących częściej wymieniać flotę, jak również zamykać wszystkie wydatki związane z samochodem, oczywiście poza paliwem, w jednej wygodnej racie — dodaje.

Aby zobaczyć, jak prezentuje się dwuosobowy, dostawczy Renault Express Van z bazową zabudową, można odwiedzić szczeciński oddział Renault Polmotor przy ulicy Andrzeja Struga 71, w godzinach od 8:00 do 18:00 w tygodniu lub do 14:00 w sobotę. Na miejscu będzie można uzyskać komplet informacji o wyposażeniu, modyfikacjach przestrzeni ładunkowej oraz finansowaniu. Zapraszamy!

https://polmotor.renault.pl/samochody-nowe/samochody-dostawcze/express/express-van/