Gdy zabiegana szczecinianka mysli o świątecznym drobiu - pierwszym słowem, które od lat przychodzi jej na myśl jest
Gdy zewsząd zapraszają nas gwiazdkowe kolory, zapachy i dźwięki - niedaleko do smaków. A na te w adwentowym okresie jesteśmyszczególnie wyczuleni, planując od dawna dietetyczne misteria przy choince. Gdy zabiegana szczecinianka mysli o świątecznymdrobiu - pierwszym słowem, które od lat przychodzi jej na myśl jest Drobimex. Marka która od lat wrosła w nasze zachodniopomorskie regiony smaku i wysokiej jakości. Firma z Dąbia i Goleniowa to od dawna nie tylko drób bity do samodzielnej, twórczej fantazji przy brytfannie i rożnie, to cały asortyment wedlin trwałych /kabanosy drobiowe/ ale także apetyczne szynki i - nowość - polędwiczki z kurcząt.
Pułkownik Sanders byłby zadowolony
Może nie wszyscy wiedzą, że to właśnie szczeciński Drobimex zaopatruje sieć restauracji KFC w naszym kraju. Wybredni Amerykanie postawili na jakość oferowanego produktu, którego doskonałego smaku nie zakłóci legendarna panierka. Dla potrzeb tego największego klienta gastronomicznego rozbudowano zakład w Szczecinie Dąbiu, nabywając najnowocześniejsze maszyny i utrzymując stały skład doskonale wykwalifikowanego personelu. Firmę wspomaga ponad 40 dostawców drobiu z Zachodniopomorskiego.
Olimpijski spokój i tężyzna fizyczna
Kurczakowy potentat z Kniewskiej /w zakładzie w Goleniowie powstają m.in smakowite pasztety/ w swych działaniach marketingowych wspiera się zdrowym wizerunkiem olimpijczyka Marka Kolbowicza. Na Międzynarodowych Targach Żywności IFE Poland w Warszawie stoisko firmy uznano za najlepsze, otrzymała ona także wyróżnienie za prezentację marki. A do nazwy szczecinianie są przywiązani bardzo, dają temu dowód nabywając tłumnie produkty z nowym logo. Teraz do smaku, jakości i szerokiego wachlarza produktów będą - jak sądzę z kolejnym sukcesem - przekonywani mieszkańcy stolicy Warszawy i wybredni smakosze z CK miasta Krakowa. O tym wszystkim opowiadał prezes Drobimexu Klaus Roppel na podsumowującej rok konferencji prasowej. "W firmie w tym roku udało się zwiększyć obrót ze sprzedaży mięsa i wędlin do 285 milionów złotych, ten trend myślimy utrzymać w roku następnym".
Komentarze
14