ZDiTM zamierzał wydać na to zadanie nie więcej niż 11,4 mln zł. Propozycja Strabagu mieści się w budżecie, więc jest duża szansa na podpisanie umowy.
Obejmie ona wymianę nawierzchni od węzła Głębokie do pl. Szarych Szeregów, z wyłączeniem fragmentów jezdni wykonanych niedawno w rejonie węzła Łękno czy ronda Olszewskiego.
Roboty powinny zostać zrealizowane w 4 miesiące (120 dni). Będą one podzielone na etapy, dotyczące określonych fragmentów alei. Pierwszy zakres zamówienia obejmuje 2 etapy. Wymianę nawierzchni od węzła Głębokie do ronda Olszewskiego oraz wymianę nawierzchni na odcinku od ronda Olszewskiego do skrzyżowania z ulicą Unii Lubelskiej.
Drugi zakres tego zadania podzielono na 3 części. Pierwsza to wymiana asfaltu od skrzyżowania z ul. Unii Lubelskiej do węzła Łękno. Druga od węzła Łękno do skrzyżowania z ul. Piotra Skargi. Trzecia od skrzyżowania z ul. Piotra Skargi do pl. Szarych Szeregów.
Prace dotyczyć będą przede wszystkim wymiany nawierzchni bitumicznej jezdni, przebudowy chodników, zjazdów i poboczy oraz regulacji istniejącego uzbrojenia podziemnego. Na czas prowadzenia robót, na kolejnych fragmentach jezdni konieczne będzie wprowadzanie tymczasowej organizacji ruchu.
Komentarze
0