1 maja 2009 r. działalność rozpocznie Szczecińskie Centrum Świadczeń. Zmieni się między innymi miejsce składania wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego, a także numery kont bankowych.
Szczecińskie Centrum Świadczeń utworzono Uchwałą Rady Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2009 roku. Siedziba SCŚ mieścić się będzie w Szczecinie przy ul. Kadłubka 12.
Centrum będzie wykonywać zadania dotychczas realizowane przez Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń alimentacyjnych, a także realizowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w zakresie dodatków mieszkaniowych.
W związku z powołaniem nowej jednostki z dniem 1 maja 2009 roku nastąpią zmiany organizacyjne dotyczące miejsca składania wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych.
- wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego składać będzie można w dwóch Biurach Obsługi Interesanta:
- przy ul. Kadłubka 12 (dla mieszkańców lewobrzeżnej części miasta)
- przy ul. Krzemiennej 42B (dla mieszkańców prawobrzeżnej części miasta).
- obsługa interesantów odbywać się będzie w godzinach: w poniedziałki od 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30.
Dla osób otrzymujących, bądź ubiegających się o świadczenia rodzinne lub alimentacyjne nie zachodzą żadne zmiany organizacyjne.
W związku z powstaniem nowego podmiotu, informujemy partnerów finansowych oraz świadczeniobiorców spłacających w systemie ratalnym nienależnie pobrane świadczenia o zmianie numeracji rachunku bankowego. Dla wpłat dokonywanych po 01.05.2009r. nowy numer konta jest następujący: 67 1240 3927 1111 0010 2356 5379
Komentarz: Nowa organizacja być może przyniesie oczekiwane skutki. Najważniejsze, by sprawy załatwiane były szybciej, bo wszystkim zależy na czasie.Czy się uda - czas pokaże.
Komentarze
0