Tegoroczna edycja przeglądu teatralnego „Kontrapunkt” będzie z pewnością bardzo ważnym wydarzeniem nie tylko dla miłośników tej dziedziny kultury, ale dla każdego, kto jest spragniony artystycznych wrażeń wysokiej jakości. W programie tego wydarzenia przewidziano bowiem także wystawy, panele dyskusyjne i koncerty.
Zainteresowanie przeglądem jest bardzo duże tak więc warto się pospieszyć z zakupem lub odbiorem wejściówek na poszczególne punkty programu. Co prawda nie ma już karnetów A i B na cały festiwal ale można pytać o pojedyncze wejściówki na poszczególne przedstawienia (po 25 zł) Pozostały jeszcze także zaproszenia C na dzień transgraniczny (23 kwietnia) obejmujące spektakle „Dark Matter” w Teatrze Lalek „Pleciuga”, „Big Heap/Mountain. Proposition 2:Reconstruction” na scenie w Schloss Bröllin (w pobliżu Pasewalk) oraz dwie inscenizacje berlińskie – „Dritte Generation” w teatrze Schaubühne oraz „Ein Chor irrt sich gewalting” w teatrze Volksbühne (kosztuje ono 130 zł).
Dostępne są także wejściówki na „muzyczny spektakl światła i wody”- „SEIGRADI. Concerto per voce e musiche sintetiche” tworzony w technice hologramowej (dwa pokazy 22 kwietnia o godz. 22.00 i 23 kwietnia o godz. 21.30- w hali PKP Energetyka S.A.) w cenie 2 zł, a także bezpłatne bilety na plenerową inscenizację Theater Titanick z Lipska- „Odyssee”(na Łasztowni). Warto więc dowiadywać się o nie w kasie „Pleciugi” czynnej w godz. 8.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku (tel. 91 433 58 04 lub 445 51 41).
Bardzo ciekawą propozycją muzyczną, którą przygotowali organizatorzy jest niewątpliwie występ tria Shofar (w składzie którego jest m.in. Mikołaj Trzaska – saxofon), które gatunkowo nawiązuje zarówno do tradycji żydowskich jak też free jazzu. Koncert tego projektu zaplanowany jest na 23 kwietnia (godz. 19.00) – w Teatrze Lalek „Pleciuga”.Na ten koncert czytelnicy wSzczecinie.pl będą się mogli wybrać za naszym pośrednictwem. W poniedziałek (19 kwietnia) szukajcie na naszych stronach konkursu , w którym będzie można wygrać bilety na występ Shofar oraz Kontrapunktowe spektakle.
Komentarze
0