Co studenci robią w przerwie między zajęciami? Ile czasu spędzają na nauce do kolokwium, a ile imprezują w ciągu tygodnia? Na te i inne pytania, dotyczące studenckiego życia odpowiadają uczestnicy ogólnopolskiego projektu społecznego, który towarzyszy wprowadzeniu na rynek nowej marki zeszytów „Memo Book”.

Organizowana przez markę Memo Book kampania opiera się głównie na działaniach społecznościowych. Studenci z całej Polski zaproszeni zostali do świata marki poprzez stronę www.memo-book.pl oraz fanpage na Facebook’u, gdzie będą mogli przyłączyć się do tworzenia portretu polskiego studenta. Ujawniając szczegóły dnia z życia żaka wspólnie stworzą album „Student Memo Book Portret”, który po zakończeniu akcji zostanie wydany
w unikatowej oprawie oraz udostępniony dla studentów. Odpowiadając na pytania, dodając zdjęcia, angażując się na stronie studenci przez 3 miesiące będą zbierać punkty dla miasta,
w którym się uczą.

W zwycięskim mieście Niezależne Zrzeszenie Studentów wraz z marką Memo Book zorganizuje dla studentów wyjątkową imprezę. Akcja potrwa do końca marca 2012 roku.

Patronat medialny nad akcją objął portal wSzczecinie.pl, Magazyn Aktivist, Students.pl, Toys4boys.pl, Aktywni.pl, Medianews.com.pl oraz Radio Afera.