Mieszkańcy Szczecina nie odczuwają jednak tych problemów, ponieważ ponownie zostało uruchomione źródło rezerwowe Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, czyli Ciepłownia Rejonowa Marlicza. To ona właśnie uzupełnia braki z należącej do PGE Elektrociepłowni Pomorzany.
– Jako dostawca ciepła w Szczecinie jesteśmy odpowiedzialni za pracę systemu ciepłowniczego i dokładamy najwyższej staranności, aby system funkcjonował stabilnie i sprawnie, pomimo, iż producent nie dotrzymuje warunków zapewniających bezpieczeństwo energetyczne mieszkańcom Szczecina – mówi Danuta Misztal, Główny Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji SEC-u.
PGE nie informuje, kiedy EC Pomorzany wróci do pełnej sprawności.
Jak zapowiada przedstawicielka SEC-u, mieszkańcy Szczecina, których dotknęła awaria PGE otrzymają stosowne bonifikaty. – Decyzją Prezesa Szczecińskiej Energetyki Cieplnej bonifikaty za brak dostaw ciepła w czasie awarii EC Pomorzany będą naliczane klientom automatycznie, bez konieczności składania wniosków w Biurze Obsługi Klienta – informuje Misztal. – Klienci, którzy nie zostaną uwzględnieni w rozliczeniach systemowo, prosimy aby zgłosili się do Biura Obsługi Klienta SEC w celu naliczenia bonifikaty.
Przypomnijmy, problemy w Elektrociepłowni Pomorzany z przerwami trwają od poniedziałku, 8 lutego.
Komentarze
5