Gdzie i kiedy?
OFF Marina
ul. Chmielewskiego 18
Od: niedziela, 23 czerwca 2024, 10:00
Do: niedziela, 23 czerwca 2024, 14:00
Za ile?
darmowe
Gratka dla miłośników lokalnych produktów. Już po raz drugi w tę niedzielę odbędzie się Festiwal marki „Zrobione w Szczecinie”.

Organizatorzy zapraszają wszystkich do sali bocznej na piętrze OFF Mariny. Będą tam czekać lokalni laureaci tej zaszczytnej nagrody – oferta zgłoszonych marek jest wyjątkowa, z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Druga edycja festiwalu to również promocja koncepcji marki „ZROBIONE W SZCZECINIE”. Podczas wydarzenia Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej – koordynator projektu, będzie służyć pomocą w kwestiach informacyjnych i formalnych pod kątem najbliższego naboru, który ruszy z początkiem lipca.

Oprócz tego, równolegle w sali dużej na Szczecińskim Bazarze Smakoszy będzie okazja do zjedzenia śniadania oraz wypełnienia toreb i koszyków doskonałymi produktami.

Będzie też kilka ciekawych niespodzianek związanych z festiwalem m.in Zakład Fotograficzny Minifot (zeszłoroczny laureat) przygotował wystawę zdjęć laureatów ostatniej edycji „Zrobione w Szczecinie". Fotografie będzie można obejrzeć na dziedzińcu Off Mariny. Ideą było ukazanie osobowości laureatów na tle ich działalności lub produktu.

 

Znak „Zrobione w Szczecinie” przyznawany jest od 2018 roku. Od tego czasu o to wyróżnienie starło się już ponad 320 podmiotów, spośród których ok. 120 otrzymało możliwość posługiwania się znakiem w swojej ofercie. O przyznanie marki dla produktów lub usług mogą występować przedsiębiorcy, instytucje i inne podmioty należące do Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego, których produkty znajdują się na szczecińskim rynku przez co najmniej rok przed zgłoszeniem. Marka ma charakter honorowy i nie przysługują z tego tytułu żadne gratyfikacje finansowe czy ulgi podatkowe.

Korzyścią dla przedsiębiorców, wynikającą z przyznania znaku jest możliwość udziału w promocjach gospodarczych, organizowanych przez Szczecin oraz możliwość umieszczenia logotypu marki w materiałach promocyjno-informacyjnych. Projekt w imieniu miasta koordynuje Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.