Gdzie i kiedy?
Bulwar Gdyński
Od: niedziela, 28 lipca 2013, 09:30
Do: niedziela, 28 lipca 2013, 14:00
Za ile?

Program imprezy:

11:30 – 12:00

Briefing Prezydenta i Marszałka na Bulwarze Piastowskim, odsłonięcie tabliczki, zaproszenie mieszkańców na spacer po bulwarach oraz przejście przez most Długi na Bulwar Gdyński.

11:30 – 13:30

Centrum Żeglarskie – obecność 3 jednostek pływających typu Janmar (Forsycja, Magnolia)

12:00 – 12:30

Początek imprezy – otwarcie przez prowadzącego

Powitanie gości i gospodarzy

Zabranie głosu przez Prezydenta Szczecina i Marszałka Województwa

Występ orkiestry OLIMPIA

12:30 - 12:45

„Regaty Wioślarskie –Otwarcie Bulwarów Nadodrzańskich”  przygotowane prze Szczecińskie Towarzystwo Wioślarskie , udział wezmą 4  ósemki wioślarskie.

12:45 – 14:00

Pokaz kabaretowy grupy improwizacyjnej - Zabawa polegająca na improwizacji na zadany temat wraz z interakcyjnym współudziałem publiczności. Tematem przewodnim będzie tematyka Spalania Odpadów – przygotowany przez Związek Miast i Gmin Morskich

13:30 – 16:30

Malowanie na żywo z udziałem uczestników wielkiej pracy wielkoformatowej na temat utylizacji śmieci i spalania odpadów na płytach MDF. Uczestnicy będą mieli za zadanie namalować komiks lub scenki na temat spalania odpadów.

Prezentacja makiety z klocków lego ilustrująca proces spalania śmieci i sortowania śmieci. Makieta ma wymiary 82 x 155 x 62 cm, umieszczona będzie w akwarium.

Warsztaty z samodzielnego wykonywania nadruków na koszulkach w technice szablonowej (z motywem projektu). Wykonanie przez uczestników wydarzenia kilkudziesięciu koszulek odbitych metodą z wplecionym motywem przewodnim projektu.

Emisja filmu Odpady pod Kontrolą

Konkursy z udziałem publiczności

11:30 – 17:00

Pozostałe atrakcje: DJ grający muzykę mechaniczną i prowadzący imprezę, konkursy na scenie, dmuchana zjeżdżalnia, dmuchany skakaniec, stoisko z lodami, stoisko gastronomiczne (szaszłykarnia, popcorn, wata), stoisko z kawą, herbatą, czekoladą, orzechami w karmelu.

17: 00 

Zakończenie, demontaż sceny, nagłośnienia i punktu informacyjnego