Nowy fragment ul. Sosabowskiego powoli nabiera kształtów. Powstaje szeroka arteria, która będzie równoległa do ul. Szerokiej i połączy się z ul. Szafera.

To brakujący odcinek, który zapewni ciągłość dwupasmowej drogi dwukierunkowej od al. Wojska Polskiego, przez Szafera, Sosabowskiego, Taczaka i 26 Kwietnia do ul. Krzywoustego. Ułatwiając tym samym dojazd do Bezrzecza i osiedla Zawadzkiego.

Na środku nowego fragmentu zaplanowano torowisko tramwajowe, które pozwoli tramwajom skręcić z ul. Żołnierskiej w prawo i pojechać w stronę pętli przy Netto Arenie. Po drodze powstaną 3 przystanki autobusowo-tramwajowe, 1 tramwajowy i 2 zatoki autobusowe. Pętla na Krzekowie zostanie zlikwidowana.

Prace rozpoczęły się pod koniec lutego. Nowa infrastruktura drogowa ma być gotowa na początku 2025 roku.

Wykonawcą jest konsorcjum spółek Tormel (lider) i Stanled I (partner). Koszt inwestycji to 101 mln zł. Zostanie dofinansowana kwotą 56,5 mln zł z rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.