„Chcemy, aby ludzie nas odwiedzali i zobaczyli, że płytki to nie tylko kuchnia i łazienka. One pasują do każdej przestrzeni” – podkreśla Marta Malinowska-Sito, dyrektor ds. marketingu w Bokaro. Na powierzchni ponad 70 metrów kwadratowych znajdziemy najnowsze kolekcje Lounge i Holiday, których premiera miała miejsce na tegorocznych targach ceramiki Cersaise w Bolonii.
Szczeciński salon Bokaro jest pierwszym w Polsce, który posiada showroom poświęcony kreacji Macieja Zienia dla Grupy Tubądzin. Oficjalna premiera miała miejsce 21 listopada br.
- Kolekcja Holiday jest inspirowana moją ukochaną wyspą Ibiza. Chciałem, żeby ludzie poczuli to słońce. Lounge inspirowana jest nowoczesnym, miejskim życiem. Utrzymana w ciemnej kolorystyce, posiada elementy imitujące metal, drewno, nawiązujące do kamienia – opowiada projektant mody Maciej Zień.
Płytki z nowych kolekcji łączą w sobie estetykę, funkcjonalność i dbałość o detale. Lounge i Holiday przenoszą klimat butikowych hoteli, a co za tym idzie - tworzą przestrzeń do relaksu i codziennego celebrowania wyjątkowych chwil w domowych wnętrzach.
- Moja współpraca z Grupą Tubądzin rozpoczęła się 16 lat temu. Na samym początku mieliśmy małe formaty, proste zabiegi artystyczne. Teraz Tubądzin posiada najnowsze technologie pozwalające odzwierciedlić materiały, które jeszcze niedawno były nieosiągalne. Dzięki temu płytki nie są już tylko funkcyjne. To nośniki designu i sztuki – podkreśla autor kolekcji.
- Staramy się wyznaczać trendy. Kiedy rozpoczynaliśmy współpracę z Maćkiem, największy rozmiar płytki wynosił 30 na 60 cm. Dzisiaj mamy płyty o rozmiarach 120 na 275 centymetrów. Z wyglądu nie różnią się od naturalnego kamienia, a mają znacznie wyższe parametry techniczne - dodaje Amadeusz Kowalski, wiceprezes Grupy Tubądzin.
Kolekcje autorstwa Macieja Zienia można oglądać w Salonie Bokaro przy ul. bulwar Gdański 11. To jeden z największych i najnowocześniejszych salonów z wyposażeniem łazienek w regionie.
- To pierwsza strefa w całości poświęcona kreacji Macieja Zienia dla Grupy Tubądzin. Chcemy, aby ludzie nas odwiedzali i zobaczyli, że płytki to nie tylko kuchnia i łazienka. One pasują do każdej przestrzeni. Mam nadzieję, że nie tylko projektanci i architekci znajdą u nas inspiracje do aranżowania przestrzeni – dodaje Marta Malinowska-Sito, dyrektor ds. marketingu w Bokaro.
Komentarze
2