Silniki: elektryczne i spalinowe, a w przyszłości również wodorowe. Do wyboru dziewięciostopniowy automat, klasyczny manual i napęd na przód, który jeszcze w tym roku zostanie uzupełniony wersją tylnonapędową. Duża ładowność, systemy wspierające bezpieczeństwo i poprawiające widoczność, mniejszy promień skrętu, przestrzeń na mobilne biuro i nowoczesny system multimedialny – wszystko dostępne od ręki. Nowy Renault Master i jego doskonale zaprojektowana platforma łączy ze sobą wymogi obecnych klientów i przewiduje potrzeby tych przyszłych. 20% taniej, niż u konkurencji!

Renault Master i jego doskonale zaprojektowana platforma łączy ze sobą wymogi obecnych klientów i przewiduje potrzeby tych przyszłych. 20% taniej, niż u konkurencji!

Samochód dostawczy to tylko i wyłącznie funkcjonalność? Master, jako rynkowy lider, celuje szerzej

Spotykając nowego Mastera na drodze, w pierwszej chwili poznamy go przede wszystkim po doskonale znanych gabarytach. Wciąż najczęściej jest to klasyczny furgon, zaprojektowany tak, aby pomieścił jak najwięcej towaru. Nowością jest to, że znacząco zmienił się jego przód; obecnie jest masywny, drapieżny i budzi zdecydowanie więcej emocji, niż stereotypowy dostawczak. Kolejna cecha wyróżniająca? Kolory! Renault udowadnia, że auto do pracy może być również… po prostu ładne.

—  Nowe Mastery wyróżniają się faceliftingiem, jak i bogatą gamą kolorystyczną — mówi Adrianna Bujnowska, specjalistka ds. sprzedaży flotowej w Polmotor Renault Szczecin. — Auto dostawcze nie jest już tylko białe, ale też może być łatwo skonfigurowane w wielu odcieniach szarości, bordo, a nawet jasnoniebieskich tonacjach. Ogromne możliwości pod tym względem są już przy furgonach, a przy indywidualnych zabudowach liczba opcji jest jeszcze większa — wyjaśnia.

„Obecnie samochody dostawcze muszą oferować coś więcej, niż tylko możliwość przemieszczania się z punktu A, do B”

Design zewnętrzny to jedno, ale na uwagę zasługuje też kokpit. Został on tak zaprojektowany, żeby kierowca miał do dyspozycji maksimum wygody, ergonomii i wsparcia ze strony układów elektronicznych. Pod tym względem istnieje też ogromna liczba opcji konfiguracyjnych.

Nowy Master może zawierać np. mobilne biuro (specjalną strefę do pracy i przejrzenia dokumentów), komplet czujników parkowania (również bocznych), systemy ostrzegające o pojeździe w martwym polu, kamerę cofania, podgrzewane i jednocześnie bardzo wygodne siedzenia, czy multimedialny system z usługami Google. Istnieje też wiele sposobów na wykończenie zabudowy, od najprostszego obudowania przestrzeni ładunkowej, po profesjonalne projekty szyte na miarę. Co ciekawe i tak duża przestrzeń ładunkowa może być powiększona 

— To, co wyróżnia ten samochód to przede wszystkim jego platforma i bardzo szeroki zakres gamy silnikowej. Można wybrać zarówno diesla, od 105 do 170 koni mechanicznych, jak i wersję elektryczną. Ze względu na większą aerodynamikę nadwozia, zarówno spalanie jest mniejsze, bo wynosi 7,5 litra, jak i zużycie energii spada — opowiada Adrianna.

Podczas gali International Van of the Year (IVOTY) na IAA Transportation w Hanowerze, jury składające się z przedstawicieli 25 krajów europejskich było jednomyślne i okrzyknęło Mastera samochodem dostawczym roku 2025.

Klienci coraz chętniej korzystają z zasięgu elektrycznego

Obserwujemy, że klienci biznesowi coraz chętniej spoglądają w kierunku aut z napędem elektrycznym. Przy Masterze mamy dwie pojemności baterii do wyboru: 40 kWh i 87 kWh. Zasięg WLTP wynosi 460 km – to więcej niż wystarczająco do codziennych zadań, np. w firmie kurierskiej podczas rozwożenia paczek po mieście. Oczywiście wartość ta może się wahać w zależności od wielu czynników, ale daje duży komfort użytkowania.

Należy też pamiętać, że obie wersje – spalinowa i elektryczna – są bardzo dobrze wyciszone, a hałas nie doskwiera nawet przy wyższych prędkościach. Dodatkowo nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażera czuwa aż 20 różnych systemów bezpieczeństwa, w tym również aktywny układ hamulcowy, system jazdy z przyczepą, wspomaganie w razie wiatru bocznego i AEBS.

„Formalności związane z leasingiem załatwia się obecnie w jeden dzień. Samochody gotowe do zakupu mamy dostępne na placu”

— Formy finansowania mamy bardzo szerokie, nasz leasing zaczyna się już od 101%. Do tego oczywiście kredyty 50/50, biznesplany, ogólnie każdemu klientowi jesteśmy w stanie nie tylko zaproponować coś dogodnego, ale też doradzić w kwestii przygotowania odpowiednich dokumentów. Dysponując ich kompletem, formalności są załatwiane nawet w jeden dzień.

— Mamy bardzo szeroką gamę już dostępnych, różnorodnie wyposażonych samochodów. Nie trzeba czekać na ich produkcję, można do nas przyjść i po prostu wyjechać nowym Masterem.

Gdzie można zgłosić się na jazdę próbną i zdobyć więcej informacji?

Zaprasza Polmotor Renault Szczecin, przy ulicy Andrzeja Struga 71 – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w sobotę od 8:00-14:00.

https://polmotor.renault.pl/