Od 1 września na ekranach Infoscreen na stacjach warszawskiego metra emitowany jest spot promujący Szczecin jako Europejską Stolicę Kultury 2016. Kampania o wartości 30 tys. zł jest nagrodą, którą szczeciński Urząd Miasta w konkursie Złote Formaty na Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Spot trwający 15 sekund będzie emitowany na 23 ekranach na sześciu najczęściej uczęszczanych stacjach metra przez prawie dwa tygodnie. W ciągu całej kampanii spot zostanie wyemitowany około 15 tysięcy razy. Z metra codziennie korzysta ponad 400 tysięcy warszawian. Spot można obejrzeć na stronie szczecin.eu.

Festiwal Promocji Miast i Regionów organizuje Grupa Ströer. Szczecin został już dwukrotnie nagrodzony na Festiwalu. Pierwszy raz za wydarzenie Promocyjne Zlot Żaglowców. W tym roku Szczecin zajął dwa drugie miejsca za projekty związane z marką miasta Floating Garden.