13 października 2009 szczeciński przewoźnik promowy w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Business Centre Club i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce oraz Forum Związków Zawodowych otrzymał tytuł Firma Dobrze Widziana. Wyróżnienie przyznano firmie w uznaniu zaangażowania i realizowania idei odpowiedzialności społecznej w regionie.

Konkurs „Firma Dobrze Widziana” jest częścią projektu "CSR - jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa" realizowanego na terenie całej Polski przez ZP BCC w partnerstwie z Forum Związków Zawodowych oraz Akademią Rozwoju Filantropii w Polsce. Jego celem jest promowanie firm, które w swoich regionach prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny oraz szerzą wiedzę na temat dobrych praktyk CSR (Corporate Social Responsibility). W drodze trzy etapowego konkursu, w każdym z 16 regionów Polski, została wyłoniona firma, która dzięki prowadzeniu odpowiedzialnego biznesu jest pozytywnie postrzegana w swoim województwie.

Jak podaje rzecznik Aleksandra Woszczyk, firma od początku swojego istnienia realizując swoją strategię rozwoju poza osiąganiem celów biznesowych, troszczy się również o społeczne, etyczne i ekologiczne aspekty funkcjonowania organizacji.