Dynamicznie rozwijające się sektory gospodarki wymagają odpowiedniego zarządzania. Procesy w takich przedsiębiorstwach muszą być maksymalnie zdynamizowane, a jednocześnie bezpieczne. Klientom zależy na wysokiej jakości usług, dobrym tempie działania, a jednocześnie na tym, by firmy, z którymi pracują, odpowiadały na ich potrzeby.

– Naszym klientom zależy na poprawie efektywności procesów operacyjnych w firmach i na tym, by mieć dostęp do informacji o statusie realizacji zamówień i projektów. Takie rozwiązania gwarantuje Symfonia Platforma B2B oraz Mobilny Magazyn. Obie propozycje cieszą się dużym zainteresowaniem, co udowadnia nam, że cyfryzacja w firmach nie jest już procesem teoretycznym – mówi Agata Stankiewicz z firmy Patcom.

TSL i e-commerce pionierami rozwoju gospodarczego. Symfonia Mobilny Magazyn pomoże usprawnić procesy

Większa efektywność procesów, redukcja kosztów, sprawniejsze wykorzystanie potencjału zespołu, ale i przestrzeni magazynowej i logistycznej. Przedsiębiorstwa zajmujące się zarówno sprzedażą produktów, jak i logistyką coraz częściej sięgają po rozwiązania techniczne umożliwiające lepsze wykorzystanie ich potencjału. Celem jest nie tylko optymalizacja działania i zwiększanie zysków, lecz także pełniejsze wykorzystanie zasobów firmy.

Takie działanie trudno jest osiągnąć bez technologizacji firmy, dlatego ze wsparciem przychodzi oprogramowanie Symfonia, w postaci produktów Symfonia Platforma B2B oraz Mobilny Magazyn.

Dla dynamicznie rozwijających się sektorów gospodarki np. branża handlowa, TSL i e-commerce, zarządzanie czasem pracy spedytorów i powierzchnią magazynową, obsługa klientów i planowanie transportów to elementy niezwykle istotne dla funkcjonowania firmy.

Symfonia Mobilny Magazyn jako aplikacja mobilna wspiera możliwość zarządzania procesami w firmie, w tym automatyzację lokalizacji towarów czy działanie sprawiające, że efektywnie wykorzystywana jest cała dostępna dla firmy powierzchnia magazynowa.

Oprogramowanie, będące komponentem modułu Symfonia Handel, jest przeznaczone dla pracowników magazynu oraz osób zarządzających działami logistyki.

– Naszym klientom zależy na tym, by jak najsprawniej obsługiwać procesy magazynowe. Oferowana przez nas aplikacja to gwarancja szybkiego dostępu do danych, sprawnego zarządzania powierzchnią i czasem pracy pracowników magazynów. Jest to także moduł wspierający rozwój firmy w zakresie e-commerce – mówi Agata Stankiewicz z firmy Patcom.

Symfonia Mobilny Magazyn idealnie sprawdza się w przypadku dużych firm, które zarządzają dużymi powierzchniami magazynowymi, ale będzie odpowiednia także dla sektora MŚP, gdzie pracowników zazwyczaj jest mniej, więc każde wsparcie kontroli ruchów magazynowych jest cenne.

Automatyzacja procesów handlowych i jakości obsługi klienta

Symfonia Platforma B2B to z kolei aplikacja, której zadaniem jest przede wszystkim wspieranie zespołów obsługujących klientów. Została zaprojektowana z myślą o tych przedsiębiorstwach, którym zależy na podniesieniu jakości obsługi klienta oraz automatyzacji procesów handlowych.

Dzięki Platformie B2B kontrahenci mają możliwość składania zamówień z uwzględnieniem indywidualnych ustaleń, a także przeglądania swoich dokumentów zakupowych w dowolnym momencie – taka dostępność to zupełnie nowy wymiar pracy z partnerami biznesowymi, pozwalająca na szybszą reakcję na ich potrzeby i wspierająca w budowie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Czas, który przedstawiciele handlowi zaoszczędzą m.in. na przygotowywaniu i wysyłaniu ofert, czy sprawdzaniu dostępności towarów, można będzie poświęcić na budowanie relacji z obecnymi i nowymi klientami.

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak wygląda wdrożenie takich aplikacji – niezbędna jest tu współpraca z programem handlowym Symfonii, ale, jak zapewnia Agata Stankiewicz z firmy Patcom, jest to sprawny proces, który nie powinien przysporzyć problemów.

– Mamy zespół wdrożeniowców wyspecjalizowanych w produktach związanych z handlem, i logistyką. Praca, którą włożymy wraz z klientem w przygotowanie platform do działania, szybko zaprocentuje. Platformy mobilne działają na tabletach i na telefonach, obsługa jest więc prosta. Szkolenie przynosi szybkie efekty, a aplikacja idealnie podpowiada rozwiązana dotyczące np. rozkładania towaru czy zagospodarowywania przestrzeni – mówi Agata Stankiewicz.

Chcesz poznać lepiej aplikację Symfonia? Eksperci firmy zapraszają do rozmowy.

https://patcom.pl/symfonia-platformab2b/

https://patcom.pl/symfonia-mobilnymagazyn/