— Cele skłaniające nas do stworzenia Party online były dwa: chcieliśmy dać właścicielom punktów gastronomicznych wygodne narzędzie do zdobywania nowych klientów i przede wszystkim stworzyć platformę, dzięki której odbiorcy o różnych potrzebach będą mogli szybko znaleźć ciekawy lokal w mieście, skontaktować się z nim i zyskać kilka dodatkowych korzyści — mówi Norbert Kowalczyk, manager projektu PartyOnline. — Osoba, która wchodzi na stronę lub korzysta z aplikacji, ma czuć się tutaj komfortowo. Jesteśmy portalem typowo gastronomicznym i rozrywkowym, więc te wszystkie funkcjonalności, które zebraliśmy, służą przede wszystkim dobremu zaprezentowaniu lokali dostępnych w danym mieście – dodaje.
Jak działa PartyOnline?
Zasada działania strony i aplikacji jest bardzo prosta: wybieramy miasto, które nas interesuje, a następnie kategorię. Szczecin będzie w tym przypadku wzorcowy,
Jeśli chcemy zjeść obiad w restauracji, to jedyne, o czym musimy pomyśleć, to rodzaj kuchni, na jaką akurat mamy ochotę. Meksykańska? Indyjska? Włoska? W każdej z kilkudziesięciu podkategorii mamy punkty gastronomiczne, które w swoim menu oferują dania z wybranego regionu. Przy okazji można się zdziwić, jak bardzo bogatym miastem pod względem liczby restauracji jest Szczecin.
Podobnie da się wyszukać miejsce na imprezę okolicznościową: urodziny, wieczór kawalerski, , randkę, wesele, chrzciny – na każdą z tych okazji mamy gotową listę lokali. Szukanie ich na własną rękę mogłoby być bardzo czasochłonne, a tu od poznania miejsc oferujących organizację takich imprez dzielą nas trzy kliknięcia.
Wizytówki restauracji są przejrzyste i na bieżąco aktualizowane
— Nie tylko odbiorcy strony, ale i właściciele restauracji mają mnóstwo powodów, aby na PartyOnline mieć konto. Przede wszystkim nasz serwis może zastąpić własną stronę internetową. Jest on prostszy w aktualizacji, zawsze czytelny i mniej wymagający pod kątem technicznym, a przy okazji wizytówki restauracji są widoczne bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania. W Polsce jesteśmy obecnie jednym z pięciu najpopularniejszych portali o tematyce rozrywkowo kulinarnej — wymienia.
Mocna deklaracja: „Będziemy się rozwijać i to bardzo intensywnie!”
Na przykładzie Szczecina widać, że droga rozwoju PartyOnline jest bardzo dobra. Trudno znaleźć w krajowym internecie drugie takie miejsce, w którym bez niepotrzebnego nadmiaru informacji dowiemy się najważniejszych rzeczy o wszystkich restauracjach z regionu. Jednak platforma jest w trakcie dynamicznego rozwoju i w najbliższej przyszłości można spodziewać się kolejnych udogodnień.
— Niebawem na stronach restauracji i kawiarni pojawi się dostęp do zawsze aktualnego menu. Rozwijamy też aplikację mobilną i niebawem wdrożona zostanie bardzo duża aktualizacja, znacząco ułatwiająca korzystanie z serwisu na smartfonie. Rozwiniemy też rozrywkową część portalu i wprowadzimy możliwość zakupu biletów na wydarzenia w specjalnych cenach. Dużą nowością będzie podział na jasną i ciemną stronę miasta, po więcej informacji na temat jasnej i ciemnej strony miasta zachęcamy do obserwowania, żeby się przekonać na własne oczy już wkrótce — opowiada Norbert Kowalczyk.
Z PartyOnline można korzystać bez logowania, ale założenie konta jest zupełnie darmowe i jest to bardzo dobry pomysł, bo dzięki temu można „polubić” wybrane restauracje i otrzymywać w jednym miejscu aktualizacje o aktualnych imprezach, zniżkach i ofertach specjalnych.
Szczecińskie lokale znajdziesz na stronie Party Online, a aplikację można pobrać bezpośrednio z App Store i Google Play w smartfonie i na tablecie.
Komentarze
12