Jest łatwa w aplikacji, nie pozostawia tłustych plam i, co najważniejsze, można ją stosować na makijaż! Mgiełka ochronna SPF 50+ na makijaż to nowość w ofercie szczecińskiej firmy Clochee. Zawiera w sobie aż sześć ochronnych filtrów UV i zapewnia potwierdzoną badaniami bardzo wysoką ochronę przed promieniowaniem UVB/UVA. To produkt, który powinien znaleźć się w torebce każdej kobiety. Poleca go znana szczecińska aktorka Sylwia Różycka.

Od premiery minęło zaledwie kilka dni, ale śmiało można powiedzieć, że mgiełka ochronna od Clochee to prawdziwy letni hit w ochronie przed promieniowaniem słonecznym.

– Mamy pobite nasze rekordy – przyznaje Daria Prochenka, właścicielka marki Clochee. – Nasz sklep to nie hipermarket, tu nigdy nie ma kolejek, ale ostatnio było kilka Pań czekających

Mgiełka ochronna od Clochee pozwala na ponowną aplikację preparatu z filtrem ochronnym nawet wtedy, kiedy mamy nałożony makijaż.

– Idealnie jest, gdy rano nakładamy odpowiednią ilość kremu z filtrem o wysokiej ochronie i w ciągu dnia, co 3–4 godziny, reaplikujemy produkt – przypomina Prochenka. Tylko co w sytuacji, kiedy po porannej aplikacji kremu z filtrem nakładamy makijaż? – Oczywiście, że nie rekomendowałabym wtedy stosowania kremu. Stąd też nasza propozycja mgiełki ochronnej na makijaż, która nie pozostawia tłustej powłoki, nie osadza się na włosach, a daje efekt satynowego wykończenia.

Ochrona przede wszystkim, ale z dużą dawką pielęgnacji

Nowy produkt to nie tylko skuteczna ochrona przed szkodliwym promieniowaniem UVB/UVA, lecz także dodatkowe korzyści dla skóry. I to właśnie wyróżnia mgiełkę Clochee spośród innych podobnych produktów dostępnych na rynku.

– Ta mgiełka to nie tylko potwierdzona badaniami najwyższa ochrona SPF 50+, ale i wiele składników i substancji aktywnych. Puder z tapioki daje lekkie zmatowienie, olej z awokado i olej ze słodkich migdałów, a także witamina E dbają o nawilżenie skóry, a jako antyoksydanty ograniczają negatywny wpływ wolnych rodników na skórę. Mamy więc produkt, dzięki któremu opóźniamy starzenie się skóry – wylicza korzyści Prochenka.

Mgiełka rozwiązaniem nie tylko na lato

Mgiełka ochronna to nie tylko wygodne rozwiązanie na wakacje, ale i świetna propozycja do stosowania przez cały rok.

– To jest taki fajny produkt, który można wziąć na trening. Sprawdzi się też podczas dalekiej podroży autokarem, gdy siedzimy przy oknie. Można go włożyć do torebki, bo opakowanie jest malutkie i poręczne. Produkt ma piękny, kokosowo-waniliowy zapach kojarzący się z latem, więc jesienią czy zimą pozwoli poczuć klimat wakacji.

By uchronić się przed śmiertelną chorobą

To bardzo ważne, by preparaty z filtrami stosować każdego dnia, ponieważ na promieniowanie słoneczne jesteśmy narażeni przez cały rok. Niestety zdaje się, że Polacy o tym nie wiedzą. Według Narodowego Testu Zdrowia Polaków z 2022 roku tylko co piąta osoba stosuje krem z filtrem UV zawsze, gdy jest narażona na działanie promieni słonecznych. 23% Polaków w ogóle nie używa produktów z filtrami przeciwsłonecznymi, a 37% badanych nakłada preparaty ochronne wyłącznie w przypadku silnego działania promieni słonecznych. To zatrważające dane, zwłaszcza że zachorowalność na czerniaka (nowotwór skóry) wzrosła w ostatnim czasie kilkaset razy! (źródło: www.twojeznamiona.pl/czerniak).

– Mnie zaskoczyło to, że w Polsce o 300% w ciągu ostatnich 30 lat wzrosła ta zachorowalność – przyznaje Daria Prochenka. – Bardzo zmienił się klimat, zmieniła się też nasza ekspozycja na słońce. A promieniowanie jest cały czas, bez względu na to, czy my widzimy to słońce, czy nie. Ono jest przez cały rok.

Okazja do kolejnej lokalnej współpracy

Przy okazji premiery nowego produktu Clochee ponownie stawia na lokalną współpracę. W klipie promującym mgiełkę można zobaczyć szczecińską aktorkę Sylwię Różycką. To kolejna artystka, która dołączyła do grona ambasadorów marki obok Olgi Adamskiej czy Filipa Cembali.

– Zawsze podziwiałam ją na scenie, jej kobiecość, pewność siebie. Po latach w końcu przełamałyśmy lody i stwierdziłyśmy, że chcemy coś wspólnie zrobić – mówi Prochenka. – To świetna ambasadorka, która pokazuje wszystkie odcienie bycia kobietą.

W spocie promującym mgiełkę ochronną obok Różyckiej wystąpiły również inne dziewczyny, także szczecinianki.

– Jestem lokalną patriotką, zawsze to powtarzam. I cieszę się, kiedy mogę współpracować z ludźmi ze Szczecina – zaznacza Prochenka. – Jedną z ról gra Ewelina, która na co dzień z nami współpracuje i przygotowuje dla nas grafiki. Jest Aleksandra reprezentująca grupę młodszych odbiorców. Pojawia się też Marta, nasza kosmetolog, i jej przepiękny pies Tedi. . Fantastycznie, że Sylwia wzięła pod swoje skrzydła te dziewczyny. Jako jedyna profesjonalistka mogła je przyćmić, ale otoczyła je swoją opieką. To było piękne. Jestem dumna z tego spotu.

Warto zaznaczyć, że marka Clochee od samego początku miała w swojej ofercie kremy z filtrami przeciwsłonecznymi. Poza wprowadzoną właśnie mgiełką na makijaż obecnie w asortymencie znajdziemy jeszcze sześć kremów.

https://www.clochee.com/