Od pewnego czasu część lokali w Galerii Kaskada schowanych jest za ściankami budowlanymi. Trwa tzw. „restrukturyzacja”, czyli nowa aranżacja powierzchni handlowych. Obejmuje ona nie tylko modernizację istniejących sklepów, ale też przygotowania do otwarcia zupełnie nowych.

Nową propozycją dla klientów będą marki Rituals (kosmetyki) i Oysho (moda). Otwarcie tego drugiego sklepu sprawi, że Kaskada stanie się jedynym centrum handlowym na Pomorzu Zachodnim z wszystkimi modowymi markami hiszpańskiego holdingu odzieżowego Inditex, do którego należą: Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius oraz wspomniane wcześniej Oysho. Wszystkie znajdą się na poziomach -1 lub 0.

Według zupełnie nowej koncepcji zaaranżowany zostanie sklep marki Kazar (moda). Przebudowywane są też lokale Medicine (moda) oraz Home&You (wyposażenie wnętrz). 

Szykowane są również zmiany w układzie przestrzennym, przeniesienia i powiększenia sklepów.

Zmiany w tak dużym zakresie są przeprowadzane akurat teraz, bo właśnie wygasają 10-letnie umowy najmu, które częściowo były przedłużane aneksami z powodu pandemii. Zarządzająca galerią firma ECE Projektmanagement Polska chce wykorzystać ten moment na przebudowę oferty.