– Nie oszczędzamy, nie kombinujemy. To jest prawdziwy kebab, nad którym pieczę sprawuje rodowity Turek Abdul. – On sam prosił, żeby mówić, że nasz kebab to jest „prawdziwy kebab u Turasa”, bo dla niego to jest gwarancja jakości – mówi Norbert Szałas, właściciel marki Ramil Kebab.
Mięso marynowane jest w 27 rodzajach przypraw z Turcji
Ramil Kebab to szczecińska sieć, która chce rzucić wyzwanie sieciówkom obecnym na ulicach naszego miasta. W ciągu kilku miesięcy otwarto pięć punktów i w każdym kraftowe kebaby cieszą się dużym zainteresowaniem. Restauracja podkreśla swój turecki charakter oraz rzemieślnicze podejście do tworzenia street foodu.
Ramil Kebab sam przygotowuje pieczywo, sosy i mięso. Dwa rodzaje mięsa są marynowane w aż 27 różnych przyprawach z Turcji.
– Jak na prawdziwy turecki kebab przystało, w naszym kebabie jest aż 10% baraniny. Jest mocno wyczuwalna, dla prawdziwych smakoszy. Mamy własną piekarnię, gdzie codziennie pieczemy setki bułek i lawaszy. Sami przygotowujemy aż siedem autorskich sosów. Żaden kebab w Szczecinie nie robi wszystkiego sam, tylko my to robimy. Świeże jedzenie bez konserwantów i chemii. Prawdziwe mięso, a nie żadne kulki mocy. Na bardzo konkurencyjnym rynku kebabów obronić się można tylko jakością – mówi Abdul, szef kuchni Ramil Kebab.
W ofercie Ramil Kebab znajdziecie propozycje kebabów: turecką, amerykańską oraz berlińską. Przebojem są prawdziwe tureckie lawasze z kurczakiem gemuse lub mięsem wołowo-baranim gemuse. Jest również możliwość zamówienia opcji wege z serem halloumi.
Nad jakością czuwa „kebabowy influencer” Abdul
Jakość w Ramil Kebab stawia się na pierwszym miejscu. Czuwa nad tym Abdul, rodowity Turek, który jest nie tylko pasjonatem kuchni, lecz także… kebabowym influencerem, którego pracę w mediach społecznościowych oglądają setki tysięcy osób.
– Abdul przywiózł do Szczecina smaki swojego dziadka i regionu Antalyi. Nie obraża się, gdy ktoś mówi, że jak przychodzi do niego, to przychodzi na „kebab do Turasa”. W Polsce to jest wręcz rekomendacja dla dobrego kebaba – przyznaje Norbert Szałas, właściciel marki Ramil Kebab.
– Nasz kebab to propozycja dla smakoszy, bo jest tu wyczuwalne zupełnie inne podejście do tego rodzaju kuchni. Nie traktujemy kebaba jako zapychacza brzucha, a danie, które ma swój smak, swoją tradycję i musi mieć dobrą jakość, by można było go nazywać kebabem robionym według tureckiej receptury – dodaje Norbert Szałas.
Ramil Kebab chce szerzyć wiedzę o tureckiej kuchni, propagować smaki z tamtych regionów.
– Mamy apetyt na o wiele więcej. Kolejne lokale będą otwierane w następnych tygodniach. Chcemy ruszyć w Polskę, bo nasz produkt ma potencjał. W sieci jest ogromne zainteresowanie, miliony wyświetleń, masa zapytań o franczyzę, mięso czy pieczywo – dodaje właściciel.
Ramil Kebab jest najszybciej rozwijającą się marką w Szczecinie, ale też w Polsce – obecnie ma trzy lokale w Szczecinie (ul. Przyjaciół Ronda 2, ul. 26 Kwietnia 91 oraz ul. Pomorska 122), jeden w Mierzynie (ul. Welecka 22E), jeden w Policach (ul. Piłsudskiego 41).
SOCIAL MEDIA
facebook – https://www.facebook.com/ramilkebabszczecin
instagram – https://www.instagram.com/ramilkebab/
tik tok – https://www.tiktok.com/@ramilkebab
strona internetowa – https://ramil.pl/
Komentarze
34