Sieć Ramil Kebab powstała w Szczecinie kilka miesięcy temu. Od tego momentu otworzyła już pięć lokali w naszym mieście i okolicach. Uczciwe podejście do tworzenia kebabów spotkało się z pozytywnym przyjęciem klientów, którzy przyznają, że smak kebaba, jakość mięsa, receptura sosów i wielkość porcji robią wrażenie.
Spis Treści

– Nie oszczędzamy, nie kombinujemy. To jest prawdziwy kebab, nad którym pieczę sprawuje rodowity Turek Abdul. – On sam prosił, żeby mówić, że nasz kebab to jest „prawdziwy kebab u Turasa”, bo dla niego to jest gwarancja jakości – mówi Norbert Szałas, właściciel marki Ramil Kebab.

Mięso marynowane jest w 27 rodzajach przypraw z Turcji

Ramil Kebab to szczecińska sieć, która chce rzucić wyzwanie sieciówkom obecnym na ulicach naszego miasta. W ciągu kilku miesięcy otwarto pięć punktów i w każdym kraftowe kebaby cieszą się dużym zainteresowaniem. Restauracja podkreśla swój turecki charakter oraz rzemieślnicze podejście do tworzenia street foodu.

Ramil Kebab sam przygotowuje pieczywo, sosy i mięso. Dwa rodzaje mięsa są marynowane w aż 27 różnych przyprawach z Turcji.

– Jak na prawdziwy turecki kebab przystało, w naszym kebabie jest aż 10% baraniny. Jest mocno wyczuwalna, dla prawdziwych smakoszy. Mamy własną piekarnię, gdzie codziennie pieczemy setki bułek i lawaszy. Sami przygotowujemy aż siedem autorskich sosów. Żaden kebab w Szczecinie nie robi wszystkiego sam, tylko my to robimy. Świeże jedzenie bez konserwantów i chemii. Prawdziwe mięso, a nie żadne kulki mocy. Na bardzo konkurencyjnym rynku kebabów obronić się można tylko jakością – mówi Abdul, szef kuchni Ramil Kebab.

W ofercie Ramil Kebab znajdziecie propozycje kebabów: turecką, amerykańską oraz berlińską. Przebojem są prawdziwe tureckie lawasze z kurczakiem gemuse lub mięsem wołowo-baranim gemuse. Jest również możliwość zamówienia opcji wege z serem halloumi.

Nad jakością czuwa „kebabowy influencer” Abdul

Jakość w Ramil Kebab stawia się na pierwszym miejscu. Czuwa nad tym Abdul, rodowity Turek, który jest nie tylko pasjonatem kuchni, lecz także… kebabowym influencerem, którego pracę w mediach społecznościowych oglądają setki tysięcy osób.

– Abdul przywiózł do Szczecina smaki swojego dziadka i regionu Antalyi. Nie obraża się, gdy ktoś mówi, że jak przychodzi do niego, to przychodzi na „kebab do Turasa”. W Polsce to jest wręcz rekomendacja dla dobrego kebaba – przyznaje Norbert Szałas, właściciel marki Ramil Kebab.

– Nasz kebab to propozycja dla smakoszy, bo jest tu wyczuwalne zupełnie inne podejście do tego rodzaju kuchni. Nie traktujemy kebaba jako zapychacza brzucha, a danie, które ma swój smak, swoją tradycję i musi mieć dobrą jakość, by można było go nazywać kebabem robionym według tureckiej receptury – dodaje Norbert Szałas.

Ramil Kebab chce szerzyć wiedzę o tureckiej kuchni, propagować smaki z tamtych regionów.

– Mamy apetyt na o wiele więcej. Kolejne lokale będą otwierane w następnych tygodniach. Chcemy ruszyć w Polskę, bo nasz produkt ma potencjał. W sieci jest ogromne zainteresowanie, miliony wyświetleń, masa zapytań o franczyzę, mięso czy pieczywo – dodaje właściciel.

Ramil Kebab jest najszybciej rozwijającą się marką w Szczecinie, ale też w Polsce – obecnie ma trzy lokale w Szczecinie (ul. Przyjaciół Ronda 2, ul. 26 Kwietnia 91 oraz ul. Pomorska 122), jeden w Mierzynie (ul. Welecka 22E), jeden w Policach (ul. Piłsudskiego 41).

SOCIAL MEDIA

facebook – https://www.facebook.com/ramilkebabszczecin

instagram – https://www.instagram.com/ramilkebab/

tik tok – https://www.tiktok.com/@ramilkebab

strona internetowa – https://ramil.pl/