Dacię Duster zna niemal każdy, to model tak udany, chętnie kupowany i niedrogi, że na polskich drogach jest go na pęczki i to z każdej kolejnej generacji. To solidny wybór. Jeśli jednak potrzebujemy sporo miejsca, trochę więcej komfortu, bardzo nowoczesnego wyglądu i zaawansowanych rozwiązań w zakresie układu napędowego, to warto spojrzeć w stronę młodszego, ale i jednocześnie większego brata Dustera. Bigster czaruje wyglądem, niskim spalaniem, dobrymi osiągami i bezpieczeństwem podróży w otoczeniu nowoczesnych systemów. To samochód dla rodziny, dla przedsiębiorcy i przede wszystkim – człowieka aktywnego!

— Bigster to propozycja dla tych, którzy cenią sobie przestrzeń i niezależność — mówi Waldemar Kubiak, specjalista ds. sprzedaży w salonie Dacia Polmotor w Szczecinie. — Stylistycznie nawiązuje do całej nowej linii marki, w tym do Dustera, natomiast jest autem zdecydowanie większym. Jest 23 centymetry dłuższy, ma przestronniejsze wnętrze, obszerniejszy bagażnik. Jego prześwit to 21 centymetrów, samochód ten radzi sobie bardzo dobrze w różnych warunkach, również lekkiego terenu. Stworzony został z myślą nie tylko o rodzinach, ale też podróżujących w grupach. Bigster komfortowo przewiezie pięć wysokich osób i przy okazji zabierze sporo bagażu — wyjaśnia.

Cena? Atrakcyjna! Duży SUV od 101 400 zł brutto, możliwe dodatkowe rabaty

Wybierając auto, niejednokrotnie jest tak, że zmieniamy preferencje i wymagania już w trakcie poszukiwań. Bardzo często one po prostu rosną, im więcej oglądamy modeli i im lepsze wersje wyposażenia poznajemy podczas jazd próbnych. Dacia Bigster jest jednym z tych aut, które kuszą wielkością, wyglądem i bogatym wyposażeniem typowym dla szczytu gamy modelowej, ale nie dołują, gdy spoglądamy w cennik.

— Muszę podpowiedzieć, że Dacia Bigster cieszy się obecnie bardzo bogatą polityką rabatową, nawet przy zakupie za gotówkę. Jest też dodatkowy rabat przy wyborze naszego finansowania, które przy okazji cechuje się niskimi kosztami i stałą ratą — mówi Waldemar.

Co ciekawe, najtańszy egzemplarz Bigstera jaki jest obecnie od ręki dostępny w Polsce, znajduje się w salonie Polmotor w Szczecinie. Nawet wersja bazowa oferuje całkiem sporo, jednak przy tym modelu wszelkie dodatkowe udogodnienia są bardzo rozsądnie wycenione, więc warto bliżej przyjrzeć się konfiguratorowi.

— Gdybyśmy chcieli wydać 128 900 zł brutto, to możemy wyjechać z salonu modelem bardzo dobrze wyposażonym. Z napędem na cztery koła, ze 150-konnym silnikiem hybrydowym wraz z fabryczną instalacją gazową i automatyczną skrzynią biegów. To najnowszy wariant w konfiguratorze, który uważam za prawdziwą wisienkę na torcie dla tego modelu — dodaje.

Pod maską oszczędna hybryda, we wnętrzu wygodne fotele, a przed oczami kierowcy – duże ekrany

Bigster to samochód stworzony przede wszystkim z myślą o przestronnym wnętrzu i wygodzie podróży. Minimalna dostępna przestrzeń w bagażniku to 546 litrów (przy złożonej kanapie: 1851 litrów). Jest ona zależna od wersji silnikowej i jeśli nie wybierzemy hybrydy lub napędu na cztery koła, to pojemność rośnie ponad 600 litrów.

Fotele mogą być materiałowe, ale przy tym modelu o wiele ciekawszym (i tańszym!) rozwiązaniem wydaje się wysokiej jakości materiał MicroCloud, który wyjątkowo łatwo utrzymać w czystości. Siedziska są dobrze wyprofilowane, fotele odpowiednio trzymają kierowcę i pasażerów, nie męczą nawet podczas długich wypraw. Jednocześnie wszyscy podróżujący mają wewnątrz mnóstwo miejsca na nogi, a osoby bardzo wysokie – nie muszą się obawiać o przestrzeń nad głową.

Możliwości i usługi związane z multimediami oraz bezpieczeństwem to kolejny atut Bigstera. Auto rozpoznaje znaki drogowe, ma asystenta pasa ruchu, dysponuje kompletem czujników parkowania oraz kamerami, a w bezpiecznym poruszaniu się pomagają czujniki martwego pola. Ekrany są czytelne, oprogramowanie przyjazne użytkownikowi, a dodatkowo z samochodem można połączyć smartfona i skorzystać z Apple Carplay lub Android Auto.

— Jeśli weźmiemy pod uwagę 4-cylindrowy silnik hybrydowy, wolnossący, o pojemności 1,8 litra, który wspólnie z napędem elektrycznym dysponuje mocą 155 koni, to koszty eksploatacji będą bardzo niskie. Takie auto jeździ w trybie elektrycznym i samo doładowuje się za pomocą silnika benzynowego, więc jest to klasyczna hybryda. Katalogowo spalanie wynosi 4,7 litra na sto kilometrów i faktycznie użytkując to auto w typowy sposób, bez problemu można taki wynik uzyskać w jeździe miejskiej. W cyklu mieszanym moi klienci deklarują zużycie paliwa w okolicach 6 litrów — dodaje.

Bigster to auto dostępne „od ręki”

— Bardzo ciekawym i popularnym wśród klientów jest kolor niebieski indigo, jest to odcień przeznaczony tylko i wyłącznie dla Bigstera. Może on być połączony z czarnym dachem, co daje bardzo ciekawy efekt stylistyczny. Jednak niezależnie od wybranego lakieru, bo często sprzedajemy zarówno biały, jak i szary perłowy lub zielony, samochodów w różnych konfiguracjach, dostępnych od ręki, jest naprawdę dużo. Część z nich mamy w Szczecinie, a jeszcze więcej możemy sprowadzić i szybko przygotować dla klienta.

Jeśli chcesz przekonać się, jak bardzo przestronny i wygodny jest nowy Bigster, zapraszamy do wizyty, zadawania pytań i przede wszystkim na jazdę próbną do naszego salonu w Szczecinie: Dacia Polmotor

Ul. Andrzeja Struga 71, 70-784 Szczecin

E-mail: dacia@polmotor.pl  

Tel.: 91-466-87-00

Salon czynny w godzinach:

od poniedziałku do piątku 8:00-18:00

sobota 8:00-14:00