Dental Service zmienia wizerunek i zaprasza pacjentów na wizyty prywatne oraz w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Placówka przy ul. Niedziałkowskiego 25 może pochwalić się nowym logotypem i identyfikacją graficzną oraz dużymi inwestycjami w nowoczesny sprzęt medyczny. – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pacjentów, ale i kadry medycznej, która chce pracować na nowoczesnym sprzęcie – mówi dr Katarzyna Kazojć, prezes zarządu Dental Service i dodaje: – Wiele osób kojarzy nas jako przychodnię dentystyczną, ale przyjmujemy także pacjentów w poradniach kardiologicznej oraz ginekologicznej.

Profilaktyka, edukacja i duże inwestycje w infrastrukturę

Dental Service to jedna ze szczecińskich placówek medycznych o najdłuższej tradycji. W ostatnim czasie firma przeprowadziła duże inwestycje w sprzęt medyczny i wzmocniła kadrę.

– Idziemy z duchem czasu – mówi dr Katarzyna Kazojć. – Zainwestowaliśmy w zakup nowych unitów OMS Patavium, których specyfikacje dobierają lekarze. Zwiększyliśmy kadrę i rozbudowaliśmy ofertę o usługi ortodontyczne, fizjoterapii twarzowo-szczękowej, leczenie implantologiczne oraz leczenie z zastosowaniem wirówki PRF, stymulującej gojenie, odbudowę i wzrost tkanek miękkich i kości – wylicza.

Jak podkreśla Katarzyna Kazojć, leczenie holistyczne jest tym, czego oczekuje coraz większa liczba osób, rozpoczynająca wizyty w gabinecie dentystycznym.

W przychodni Dental Service stawiają także na profilaktykę i edukację. – Jesteśmy zaangażowani w promocję zdrowego stylu życia. To jeden z naszych priorytetów na jesień. Dodatkowo oferujemy naszym pacjentom widok na piękny ogród. O tej porze roku jest on najbardziej zachwycający – przyznaje nasza rozmówczyni.

Lek. dent. Bury-Burzymska o najczęstszych powodach wizyt u dentysty: „nadwrażliwość, uszczerbki w uzębieniu, usuwanie kamienia”

W przychodni Dental Service pracuje m.in. lekarz stomatolog Grażyna Bury-Burzymska, która od 6 lat zajmuje się stomatologią zachowawczą.

– Pacjenci przychodzą do nas z problemami dotyczącymi np. odbudowy brakującego fragmentu zęba. Staramy się pomóc, wykorzystując do tego nowoczesne materiały. Zdarzają się osoby skarżące się na nadwrażliwość, na dolegliwości związane z brakiem uzębienia, proszą też o pomoc w usuwaniu kamienia czy nalotów na uzębieniu – wymienia Grażyna Bury-Burzymska.

Lekarze dentyści są zgodni, że najważniejsze są profilaktyka i regularne kontrole uzębienia.

– Zasady higieny musimy przypominać nie tylko dzieciom, ale i osobom dorosłym. W Dental Service dysponujemy nowymi unitami, które są wygodne i pozwalają nam jeszcze mocniej skupić się na działaniach medycznych i profilaktycznych. Komfort pacjenta jest obecnie czymś, co należy traktować jako priorytet podczas diagnostyki, jak i kompleksowego leczenia. Coraz częściej jesteśmy także pytani o jakość materiałów czy dostępność biomateriałów – mówi Grażyna Bury-Burzysmka.

Kilkanaście procent Polaków przyznaje się, że do dentysty chodzi rzadziej niż raz na trzy lata. Czas odwrócić tę statystykę. Tym bardziej, że wiele uśmiechów dałoby się uratować bez ingerencji dentystycznej, gdyby profilaktyka i świadomość konsekwencji braku higieny jamy ustnej były większe.

Kontakt:
Dental Service.

ul. Niedziałkowskiego 25, 
71-410 Szczecin

tel.: 91 433 58 24,
tel./fax.: 91 4 55 41 32
e-mail: sekretariat@dental.szczecin.pl

www.dental.szczecin.pl