— Klienci, którzy wyjeżdżają z salonu nowym Renault Austral, w pierwszym odruchu najczęściej kierują się wyglądem. Atletyczna budowa Australa sprawia, że potrafi się podobać — mówi Prze- mysław Mandziak, specjalista ds. sprzedaży w Renault Polmotor w Szczecinie. — Jednak gdy zajrzymy do środka, to drugą cechą, która przyciąga do auta, jest komfort wnętrza. Nawet jeśli trzeba przejechać bardzo długą trasę, to po kilkuset kilometrach z Australa nie wychodzimy zmę- czeni — dodaje.
Faktycznie, podchodząc do tego auta bliżej, szybko można zauważyć dbałość o precyzyjne wy- kończenie wnętrza oraz ergonomicznie zaprojektowaną przestrzeń dla kierowcy i pasażerów. Jednocześnie Austral jest bardzo nowoczesny, ma w sobie coś, co wyróżnia go wśród innych aut w salonie.
Hybryda, 200 KM i niskie spalanie w mieście
— Pytam często klientów, co najbardziej podoba im się w realnym użytkowaniu tego auta. Sporo z nich podkreśla fakt, że pomimo rozmiarów i masy typowej dla SUV-a, spalanie w warunkach miejskich i mieszanych udaje się uzyskać na poziomie około pięciu litrów na sto kilometrów. Dru- gą najczęstszą pochwałą jest zestaw multimedialny, który w tym modelu Renault nie jest tylko i wyłącznie dotykowy. Taka hybryda klasycznych przycisków manualnych, odpowiadających za podstawowe funkcje, z bardzo dobrze działającym oprogramowaniem na dużych ekranach, to dla większości kierowców strzał w dziesiątkę — opowiada.
Gdy spoglądamy w prospekt z wypisem wersji silnikowych oraz pakietów wyposażenia, wzrok przyciągają takie wartości: 200 KM, inteligentna skrzynia automatyczna milti-mode i brak ko- nieczności ładowania auta z gniazdka. Wyposażenie ponadto bogate jest w technologie, które zdecydowanie uprzyjemniają każdą trasę. Zestawienie świetnie pokaźne jest w trzech, bardzo przystępnych pakietach. Auto ma wszystko, czego może pragnąć od pojazdu współczesny kie- rowca, zarówno pod kątem bezpieczeństwa, wygody, rozwiązań premium i dodatków stylistycz- nych.
Nie musisz kupować, możesz wynająć
Jednym z ciekawych rozwiązań, które są nam proponowane w ramach rozwiązań finansowych, jest najem. Renault Austral można w tej formie jeździć już od 994 zł netto miesięcznie, nie mar- twiąc się przy tym o koszty serwisowe. To bardzo wygodna, coraz częściej wybierana przez zain- teresowanych Australem opcja.
— Najczęściej klienci wybierają wersję wyposażenia techno lub esprit Alpine, natomiast wśród silników siły rozkładają się po równo pomiędzy miękką i pełną hybrydę. Taki samochód wychodzi najkorzystniej kupić w finansowaniu oferowanym przez Renault, ponieważ wtedy możemy uzy- skać dodatkowy rabat. Jeśli zsumujemy wszystkie upusty, promocje, których jesteśmy w stanie udzielić, to wychodzi bardzo atrakcyjna oferta.
„Klasa premium, ale nie za premium pieniądze” – Renault Au- stral w Szczecinie jest dostępny w wielu wariantach!
Gdy już wiemy, że auto to może nam sporo zaoferować, jest komfortowe i przestronne, to spraw- dzamy jego dostępność w sprzedaży. Na tym etapie okazuje się, że w wielu przypadkach nie trzeba czekać dwóch, trzech miesięcy na wyprodukowanie pojazdu. Renault Polmotor ma dostęp do sporej liczby już gotowych do obioru aut, które kuszą ceną i dostępnością. Po spełnieniu wszystkich kwestii formalnych, możemy z salonu nowym Renault Austral wyjechać po około dwóch tygodniach!
— Do naszego salonu trafia wielu klientów, którzy do tej pory jeździli innymi samochodami Re- nault: Laguna, Megane, Clio, Kadjar. Poszukują czegoś nowego w obrębie tej samej marki, bo podoba im się to, jak komfortowo do tej pory poruszali się po mieście i na trasie — uzupełnia Przemysław.
Aby przekonać się, jak wygodne jest nowe Renault Austral, umów się na jazdę próbną, przyjdź do salonu Renault Polmotor i przetestuj go podczas jazdy testowej:
Renault Polmotor
Andrzeja Struga 71, 70-784 Szczecin
Telefon: 91 466 87 00
Godziny:
Poniedziałek-Piątek: 8:00-18:00
Sobota: 8:00-14:00
Komentarze