Zastępca prezydenta zapytany, dlaczego zdecydował się na taki krok, odpowiada: „Chciałem zaangażować się osobiście w ten temat i promować SBO swoim wizerunkiem”. Billboardy z Łukaszem Kadłubowskim od kilku dni wiszą w trzech lokalizacjach na północy Szczecina.

Billboardy promujące SBO ufundowane przez prezydenta Kadłubowskiego ulokowane są przy ul. Duńskiej, Przyjaciół Żołnierza oraz Kadłubka.

– Zapłaciłem sam, bo nie chciałem być oskarżany o to, że promuję się za publiczne pieniądze – mówi zastępca prezydenta Szczecina. – Chcę promować ideę Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego swoją osobą – dodaje.

Zastępca prezydenta Szczecina zapytany o koszty kampanii odpowiada wymijająco:

– Mniej ważna jest kwota, a efekt. Możemy się pochwalić, że w kilka dni mamy rekordowo dużo głosów, bo już ponad 6,5 tysiąca.

Szacunkowo ekspozycja trzech billboardów w północnej dzielnicy Szczecina może kosztować kilkanaście tysięcy złotych.

Billboardy będą wisieć przez dwa tygodnie. Głosowanie w ramach SBO 2026 trwa do 3 grudnia. Do wydania jest ponad 20 milionów złotych. Pozytywną weryfikację komisji SBO przeszło 114 projektów.