W szczytowym momencie w szczecińskim centrum handlowym prawie trzydziestu dostawców czekało w kolejce po zamówienia, które mieli dostarczyć klientom. To nie jest standardowa sytuacja, a efekt starannego marketingu sieci McDonald's. 19 listopada w menu amerykańskiego fast fooda premierowo pojawiła się tegoroczna odsłona kultowego Burgera Drwala.

Czytelnicy portalu wSzczecinie.pl donosili nam w środę o dość niecodziennej sytuacji w strefie gastronomicznej w Galaxy – po południu ustawiła się tam długa kolejka dostawców z różnych aplikacji dowozowych. W szczytowym momencie na zamówienia czekało w niej blisko 30 kurierów. Ta „gorączka” spowodowana była premierą kultowej kanapki sieci McDonald's.

„Ekipa McDonalda w Galaxy robiła, co mogła, ale czekało się bardzo długo. Ja byłem tam około 19:00, to czekało kilkadziesiąt osób z klientów indywidualnych, ale też kilkunastu po załadunek na wynos. Większość dzielnie czekała w kolejce, ale mogło być nerwowo momentami” – napisał nasz czytelnik.

Największy szczyt zainteresowania kanapką przypadł właśnie na godziny wczesnowieczorne. W tym czasie użytkownicy popularnych aplikacji na dostawę musieli czekać blisko trzy godziny. Około 20:00 czas oczekiwania spadł do godziny, a po 21:00 poniżej godziny.

Ogólnopolska premiera „Burgera Drwala” odbyła się w Poznaniu w ubiegłym tygodniu, a do regularnej sprzedaży kanapka trafiła 19 listopada. Będzie można jej spróbować do końca lutego. Cena kanapki wzrosła o złotówkę w porównaniu do poprzedniego roku i wynosi 25,90 zł. „Drwal” dostępny jest w pięciu opcjach. Nowością są „ogniste papryczki”.

W Szczecinie działa obecnie osiem restauracji amerykańskiej sieci. W 2024 otwarto lokal przy rondzie Hakena, a w 2025 roku w parku handlowym przy ulicy Polickiej.