Najniższą ofertę złożyła spółka ZRIB D.Y.K.O.W.S.K.I. – 19,9 mln zł, a najwyższą Musing Bud – 25,2 mln zł.
O kontrakt na to zadanie walczą jeszcze: Firma Budowlano-Drogowa MTM (20,4 mln zł), Strabag (21,1 mln zł), Usługi Transportowo-Budowlane Bernard Baranowski (22,4 mln zł), konsorcjum Tormel i Stanled I (23,6 mln zł), Eurovia Polska (23,7 mln zł), Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Henryk Mazur (23,8 mln zł).
Wybór wykonawcy nastąpi po analizie ofert. Optymistyczny jest fakt, że wszystkie oferty mieszczą się w przewidywanym budżecie, czyli są niższe niż 25,6 mln zł.
Celem zadania jest przebudowa ul. Andersena od skrzyżowania z ul. Miodową (wraz ze skrzyżowaniem) do skrzyżowania z ul. Północną, a także fragmentu ul. Północnej. Prace mają potrwać 1,5 roku.
– Wybudowane zostanę chodniki i ciągi pieszo - rowerowe, przebudowane i wybudowane zostaną zjazdy. Przebudowane zostaną sieci w tym kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kanalizacja sanitarna, sieci wodociągowe, sieci gazowe, sieci elektroenergetyczne i teletechniczne. Zagospodarowana zostanie również zieleń – informuje Piotr Zieliński, rzecznik prasowy miasta ds. inwestycji.
Przebudowa ul. Andersena jest częścią szerszego projektu obejmującego modernizację układu dróg na północy Szczecina – Osowie i Warszewie. Dwa wcześniejsze etapy dobiegają powoli do końca.
Pierwszy obejmuje ulice: Kredową, Ostoi-Zagórskiego, Urlopową i Miłosza (38,3 mln zł). Drugi dotyczy Wapiennej i fragmentu Północnej (6,4 mln zł).
Szczecin otrzymał na całe zadanie maksymalne możliwe dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – 30 mln zł. Nadzór nad pracami sprawuje spółka Szczecińskie Inwestycje Miejskie.
Komentarze
6