Zgodnie z harmonogramem budowa kolejnej części Outlet Parku na szczecińskim prawobrzeżu ma ruszyć w kwietniu i zakończyć się wraz z początkiem przyszłego roku. Jej powierzchnia w 100% została już wynajęta. Co się w niej znajdzie?
Jak mówi Marek Gładki, dyrektor zespołu komercjalizacji i marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment, zarówno otwarta w listopadzie druga część, jak i trzecia, której budowa ma ruszyć w kwietniu, zostały w całości skomercjalizowane na długo przed rozpoczęciem prac budowlanych. - Potwierdza to znakomitą lokalizację tego projektu, a także sukces przyjętej formuły polegającej na połączeniu centrum wyprzedażowego, tradycyjnych sklepów i retail parku - tłumaczy Gładki.
Outlet Park Szczecin został otwarty jesienią 2012 roku i od tego czasu bije rekordy frekwencji. - Nasz obiekt już w 2014 roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało nam 4. miejsce w Polsce. 2015 rok okazał się jeszcze lepszy – zanotowaliśmy blisko 2,9 mln klientów i tym samym nasz Outlet Park znalazł się na drugim miejscu w Polsce. Rosnąca frekwencja i obroty sprawiają, że po tym jak wynajęliśmy w całości III etap, zaczynamy pracę nad IV fazą inwestycji – zaznacza dyrektor.
Poza budową III etapu inwestycji, wiosną br. ruszą prace projektowe związane z IV etapem. - Po zakończeniu całości prac Outlet Park Szczecin będzie jednym z największych obiektów tego typu w Polsce – mówił przy okazji otwarcia drugiej części Marcin Materny z Echo Investment.
Outlet Park Szczecin zlokalizowany na szczecińskim prawobrzeżu oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in.: Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Lancerto, Gabor, Puere, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito, Kubenz, Volcano, Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti, Maxima i Bruno Zinger. Obecnie szczecińskie centrum wyprzedażowe zajmuje ponad 21 tys. metrów kwadratowych powierzchni, na której mieści się 100 sklepów.
Komentarze
7