W Polsce Chery jest nową marką, a mimo to kryje się za nią 25 lat doświadczeń
Od kilku lat obserwujemy w Europie znaczący wzrost konkurencyjności na rynku motoryzacyjnym. Doskonale kojarzone z polskich dróg znaczki znanych marek, zostały uzupełnione o zupełnie nowe, pochodzące z Chin. Taki ruch pobudza wielkie koncerny do działania, a dla kierowców jest dobrą wiadomością: większy wybór oznacza zazwyczaj niższe ceny i stopniową koncentrację na podniesieniu jakości usług u wszystkich graczy.
— Uważam, że na pojawieniu się samochodów chińskich, które mają oczywiście swoich zwolenników, jak i przeciwników, skorzystają wszyscy. Przez wiele lat przyzwyczailiśmy się do marek, które w większości dokonywały drobnych zmian i powoli, metodycznie unowocześniały swoje pojazdy. Chińskie auta dają w wielu przypadkach powiew świeżości, zarówno pod kątem wyglądu wnętrza, jak i nadwozia — mówi Arkadiusz Winiarski, specjalista do spraw sprzedaży w szczecińskim salonie Chery Polmotor. — W tym przypadku marka Chery jest odpowiedzią na potrzeby klienta, który oczekuje samochodu nowego, dobrze wyposażonego, z najnowszymi systemami wspierającymi bezpieczeństwo i komfort podróży, w stylistyce pasującej do europejskich gustów, ale jednocześnie oprawionego w dobrą cenę. Warto pamiętać, że za Chery stoi 25 lat doświadczenia na innych rynkach niż Polska, a w dodatku u nas ma już od ponad dwóch lat dwóch innych swoich przedstawicieli: Jaeco i Omodę, które należą do tego samego koncernu.
Wyposażenie premium w cenie bazowej. Do tego pod maską solidne jednostki napędowe
Pod maską samochodów Chery nie spotkamy znienawidzonych przez kierowców silników trzycylindrowych. Są za to czterocylindrowe jednostki, łączące dużą moc z niewielkim spalaniem. Oprócz tego w gamie można wybierać pośród hybryd: klasycznych oraz plug-in, z realnym zasięgiem baterii elektrycznej około 80-100 kilometrów w cyklu miejsko-mieszanym. — Trudno zdefiniować jeden typ klienta zainteresowanego marką Chery, a to wszystko ze względu na wiele modeli w gamie: od miejskiego Tiggo 4, po wielkie SUV-y. Najczęściej przychodzą do mnie osoby z taką nutką niepewności i ciekawości. Potem otwierają drzwi, oglądają, sprawdzają i testują, po czym są bardzo pozytywnie zaskoczeni! Pozytywne wrażenia płyną, chociażby z tego, że we wnętrzu nikt nie oszczędzał. Modelami Tiggo jeździ się dynamicznie, w wyposażeniu standardowym jest wszystko, czego trzeba, łącznie z kamerą cofania i czujnikami, dwustrefową klimatyzacją oraz nowoczesnymi multimediami. Nie należy się też obawiać o brak nowinek technologicznych: są oczywiście Apple Carplay i Android Auto oferowane w standardzie, kamerą cofania, przed oczami kierowcy podwójny ekran o przekątnej ponad 24 cale, jak również wyświetlacz HUD i kamery 540° w wyższych wersjach wyposażeniowych. Mnóstwo systemów dba o bezpieczeństwo zarówno w trakcie jazdy, jak i manewrów na parkingu. O responsywność całego układu dba wydajny procesor snapdragon. Pierwszy ruch: magazyn z częściami pod Warszawą. A dalej? 7 lat gwarancji!
— Wyobraźmy sobie sytuację: ktoś na parkingu uszkodził nam przednią lampę. Nie może być tak, że w wyniku tej przykrej sytuacji mamy auto unieruchomione na wiele dni, bo czekamy, aż dana część przyjedzie do Polski. Dlatego Chery swoją obecność w naszym kraju zaczęło od budowy magazynu centralnego pod Warszawą i wyposażeniu go w 98% w części. To daje pewność nowemu nabywcy, że pomimo decydowania się na nowość rynkową, serwis jest szybki i sprawny. W dodatku ceny części dla chińskich aut też są atrakcyjniejsze — dodaje.
Oprócz tego kupując auta Chery należy pamiętać o tym, że każdy otrzymuje 7 lat gwarancji do 150 000 kilometrów. Centrum serwisowe jest na miejscu, w Szczecinie przy ul. Struga 73. Co ciekawe, na miejscu można liczyć też na pomoc we wdrożeniu uaktualnień, które są sukcesywnie oferowane w ramach stale ulepszanego i poszerzanego oprogramowania.
SUV do miasta, SUV dla rodziny
Bardzo ciekawą propozycją jest debiutujący i już obecny w szczecińskim salonie Polmotor, model Tiggo 4 to SUV z segmentu B. Jego cena bazowa to 95 900 zł, a auto można nabyć na firmę z atrakcyjnym leasingiem 101% lub finansowaniem przystosowanym do odbiorcy prywatnego. Średnie zużycie paliwa (WLTP) to 5,3 l/100 km, a samochód jest wyposażony w system hybrydowy o łącznej mocy 163 KM. Taka oferta, względem innych tak wyposażonych samochodów jest więcej, niż atrakcyjna.
Po drugiej stronie skali gamy znajduje się zdecydowanie większy, 7-miejscowy Tiggo 8 PHEV. Z zasięgiem w pełni elektrycznym do ok. 90 kilometrów, szybkim ładowaniem oraz wydajną jednostką benzynową, oferuje świetny komfort jazdy i bezpieczeństwo poruszania. Cena? Najwyższa konfiguracja Prestige to obecnie 166 900 zł (w wyprzedaży rocznika), a bazowy model kosztuje jeszcze mniej.
Za marką stoi doświadczenie dealera Polmotor.
Grupa Polmotor jest od ponad 30 lat na rynku motoryzacyjnym, cieszy się zaufaniem klientów i pasją do motoryzacji. Nowy salon marki Chery znajduje się przy ul. Struga 73, a Specjaliści ds. sprzedaży zapraszają na jazdy testowe, na miejscu jest dostępnych większość samochodów z gamy. Można w nim zobaczyć m.in. Chery Tiggo 4 HEV oczywiście wykonać nim próbną jazdę na szczecińskie drogach!
Chery Polmotor Autoryzowany Dealer i Serwis
Ul. Andrzeja Struga 73, 70-784 Szczecin
Kontakt telefoniczny: 91 466 87 00
Salon otwarty w godzinach:
sobota: 8:00 - 14:00
poniedziałek - piątek: 8:00 - 18:00
Uwaga! Obecnie w salonie trwa wyprzedaż rocznika 2025, w związku z czym można liczyć na dodatkowe, spore rabaty. Więcej informacji u Specjalistów ds. sprzedaży Chery na miejscu!
Komentarze