To oczywiste, że widzowie w kinie w skupieniu i ciszy oglądają filmy. Czy są wyjątki od tej reguły? 13 kwietnia w kinach sieci Helios będzie można zaszaleć i dać upust emocjom. Wtedy bowiem zaplanowana jest Noc Reklamożerców, której fani lubią głośno oceniać promocyjne filmy. To jedna z większych atrakcji w programie Heliosa w tym miesiącu, ale jest ich zdecydowanie więcej.

Nowości i seanse dla koneserów

Oprócz nowości repertuarowych takich, jak: "Twarz" Małgorzaty Szumowskiej, „Player One” Stevena Spielberga czy „Avengers. Wojna bez granic” w reżyserii braci Russo, Helios proponuje w tym miesiącu kolejne projekcje specjalne. W ramach Kina Konesera w Heliosie w Outlet Parku na prawobrzeżu Szczecina 11 kwietnia zobaczymy dzieło austriackiego reżysera Michaela Haneke „Happy end”. Z kolei 16 kwietnia w tym samym miejscu wyświetlona zostanie hiszpańska produkcja „Fantastyczna kobieta”, która w tym roku zdobyła Oscara w kategorii film nieanglojęzyczny.

Oscarowa Allison

18 kwietnia Helios w CH „Kupiec” zaprasza na brytyjską komedię „Do zakochania jeden krok” (z udziałem Imeldy Staunton i Timothy Spalla), a w ramach "Oscarowych poniedziałków" w obu kinach zobaczymy film „Jestem najlepsza, ja Tonya” (tegoroczny Oscar dla Allison Janney za rolę matki tytułowej bohaterki). To 23 kwietnia, natomiast tydzień później zaprezentowana zostanie „Dusza i ciało”, czyli węgierski kandydat do tegorocznych Oscarów.

Wieczór dla kobiet

Ciekawą propozycję przygotowano także w ramach cyklu Kino Kobiet. Dokładnie 16 kwietnia można zabrać przyjaciółkę, siostrę, mamę, teściową czy synową na projekcję komedii "Daddy Cool". Podczas tego wieczoru nie tylko będzie można będzie zobaczyć na ekranie jak działa domowe przedszkole po francusku, ale poznać nowe trendy w modzie, nowinki kosmetyczne, o których opowiedzą specjalni goście. Planowane są także konkursy z nagrodami!

Reklamy w miłosnym rytmie

Tematem najbliższej edycji Nocy Reklamożerców jest Universal Love. „Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty” - czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Maraton odbędzie się w najbliższy piątek, 13 kwietania. Początek o godz. 23:00. Poza reklamami prestiżowej bielizny, perfum itp. ciekawostką będą reklamy afrykańskie z takich krajów, jak Nigeria, Kongo, Ghana czy RPA. Co istotne, nie tylko komercyjne filmiki znajdą się w programie. Tej nocy na ekranie zobaczymy też efektowne produkcje przygotowane w ramach kampanii społecznych. Przed wejściem na salę, każdy widz otrzyma od obsługi trąbkę lub gwizdek i przy ich użyciu będzie mógł komentować wszystkie reklamy!

Polskie nowości za 10 zł

Noc Reklamożerców odbędzie się w obu szczecińskich kinach Helios. Tak samo będzie z czwartkowymi prezentacjami w ramach cyklu Kultura Dostępna. Bilet na projekcje polskich produkcji kosztuje tylko 10 zł, a w kwietniu przygotowano trzy kolejne. To „Dzikie róże”, czyli debiut Anny Jadowskiej nagrodzony Orłem za najlepszą reżyserię (12 kwietnia). Tydzień później obraz „Pewnego razu w listopadzie” z udziałem Agaty Kuleszy, a 26 kwietnia reżyserowany przez Marcina Macuka dokument „Happy Olo - pogodna ballada o Olku Dobie”. Co ważne, każdy z tych tytułów zostanie pokazany dwukrotnie w ciągu dnia - o godzinie 13.00 i 19.00.  

Helios na Scenie z Zimmerem

Fanów muzyki filmowej powinien zainteresować seans z cyklu Helios na Scenie. 22 kwietnia pokazany zostanie koncert „Hans Zimmer. Live In Prague”. Widzowie usłyszą zatem utwory z takich produkcji, jak m.in.: "Gladiator", "Interstellar", „Król Lew” czy „Incepcja”.