Marka Bosman zmieniła szatę graficzną. Nowe i bardziej współczesne opakowania mają podkreślić jej związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w odświeżonych opakowaniach pojawiło się na sklepowych półkach wraz z początkiem kwietnia br.

Jak czytamy w przesłanej informacji prasowej: „Grafika nowego opakowania piw Bosman Full i Bosman Specjal jest lżejsza i bardziej elegancka. Zarazem wciąż nawiązuje do tradycji Bosmana. Bardziej wyrazisty symbol żaglowca oraz szkic kałamarnicy i kaszalota zwracają uwagę na związek marki z miastem portowym i morzem”.

Nowe opakowania obydwu wariantów Bosmana zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge we współpracy ze szczecińskim artystą specjalizującym się w tatuażu. Bosman Full utrzymał czerwone barwy, zaś Specjal – zielone. Z etykiet zniknął kolor złoty. Z kolei ukośna belka z logotypem marki zyskała bardziej prostą formę.

– Bosman to marka głęboko zakorzeniona w regionie. Szczeciński browar warzy tu piwo od 172 lat. Chcemy to podkreślać, bo jesteśmy z tego dumni. Nie tylko szczycimy się naszymi korzeniami, ale też wspieramy region w ramach programu „Bosman dla regionu – mówi Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska. 

Na odwrocie puszki i butelki umieszczono hasło „Kupując Bosmana – pomagasz”. Dzięki zakupowi Bosmana, konsumenci wspierają program grantowy „Bosman dla Regionu”, w ramach którego marka finansuje 22 projekty poprawiające jakość życia w regionie. Ich beneficjentami są mieszkańcy miast i wsi w regionie, osoby niepełnosprawne i niesłyszące, Ochotnicze Straże Pożarne i organizacje ekologiczne. Lista laureatów tegorocznej edycji programu „Bosman dla Regionu” dostępna jest tutaj

Nowe opakowania zawierają również informację o trwającej od stycznia do sierpnia br. loterii podkapslowej, w której do wygrania jest 700 tys. piw Bosman.