SO! COFFEE. Tylko kawa? Zdecydowanie więcej. To miejsce spotkań o wyjątkowej atmosferze, otwarte na gości. W Polsce działa 58 lokali tej marki. Od dwóch lat sieć rozwija system franczyzowy. Teraz szuka partnerów w Szczecinie. Oferuje duży rabat.
- W Szczecinie działają dwa nasze lokale. Mają stałych bywalców i fanów. Mieszkańcy dużych miejscowości coraz częściej umawiają się na kawę „na mieście”. Kolejna kawiarnia w tym mieście miałaby więc potencjał rozwojowy – mówi Anna Szcześniak, kierownik marki SO! COFFEE.
Do tej pory w ramach franczyzy sieć uruchomiła 7 lokali, 3 kolejne zostaną otwarte w najbliższych miesiącach. SO! COFFEE należy do Międzynarodowej Grupy Lagardere, która w portfolio posiada takie marki jak Inmedio, Relay, Virgin, Discover oraz sklepy Duty Free na lotniskach.
Podstawą menu kawiarni jest kawa, gatunkowe herbaty, świeżo wyciskane soki oraz przekąski - słone typu kanapki czy quiche i słodkie: ciasta, gofry i lody Furore!
- Tworzymy miejsca, do których chce się wracać, odpowiednie na różne okazje: prywatne i zawodowe – zaznacza Grzegorz Łyczak, zastępca dyrektora operacyjnego w SO! COFFEE. – Wyróżnia nas wystrój - nowoczesny i elegancki. Dużą wagę przykładamy do szkolenia baristów.
Co trzeba zrobić, żeby wejść do SO! COFFEE i zacząć realizować marzenie o własnej kawiarni? Po pierwsze znaleźć odpowiedni lokal. Marka wychodzi z założenia, że to Franczyzobiorca zna miejscowy rynek. W idealnym wariancie lokal powinien mieć ok. 70 m. kw. (wyspa 40 m. kw.), ale projektanci SO! COFFEE są w stanie w niemal każdym metrażu stworzyć oryginalne wnętrze.
Dla inwestorów z Szczecina SO! COFFEE oferuje obecnie 50 proc. rabat na opłatę wstępną, która teraz wynosi tylko 15 tys. zł. Franczyzobiorca powinien też posiadać kapitał na inwestycję - około 290 tys. złotych (kwota uzależniona jest od formatu i wielkości lokalu). Miesięczna opłata franczyzowa to 5 proc. netto od obrotu. W zamian inwestor zyskuje: pomoc w ocenie ryzyka finansowego, w wyborze lokalu, jego aranżację (w tym projekt technologiczny). Dostaje też know-how dotyczące zarządzania biznesem, atrakcyjną ofertę produktową, kontakty do sprawdzonych dostawców z preferencyjnymi warunkami handlowymi oraz wsparcie marketingowe i promocję.
Nie musi posiadać doświadczenia, marka zapewnia załodze pełen pakiet szkoleń. Wymagane jest przede wszystkim zaangażowanie w pracę. Jeśli więc marzysz o własnej kawiarni, w której będziesz z radością przyjmował gości, a pracując dobrze się bawił – SO! COFFEE.
Więcej informacji:
http://www.socoffee.pl/franczyza/
Kontakt w sprawie franczyzy kawiarni SO! COFFEE:
Grzegorz Łyczak
Z-ca Dyrektora Operacyjnego Non Travel Retail - Locations/Franczyza • Lagardere Travel Retail Polska
T: +48 225723200 M: +48506015368
e-mail: g.lyczak@lagardere-tr.pl
Komentarze
4