Aktywnie działają w Internecie i udowadniają, że na TikToku można znaleźć merytoryczne treści i autorów, których celem jest przekazywanie wiedzy. Nikolę Gawrońską i Marka Mozgę można śmiało nazwać jednymi z bardziej nietypowych influencerów z Pomorza Zachodniego. Ona pokazuje swoją pasję do tramwajów, on – dzieli się wiedzą zdobytą w warsztacie samochodowym.

Nikola Gawrońska i Marek Mozga aktywnie działają w mediach społecznościowych, gdzie pokazują swoje zainteresowania i pasję. O swoich działalnościach opowiadali podczas spotkania z Michałem Kaczmarkiem podczas wydarzenia „Kaskada Kocha Szczecin” współorganizowanego przez naszą redakcję.

– Miłośników komunikacji miejskiej na świecie jest naprawdę dużo, ale w samej Polsce zdecydowanie mniej. Kiedy opowiadam ludziom, że pracuję z tramwajami, to są zdziwieni. Pytają skąd mam taką wiedzę, ponieważ nigdzie nie można o nich poczytać. Dlatego dzielę się tym, co sama wiem. Facebook, Instagram i TikTok pozwalają dotrzeć do ludzi i przekazać naprawdę sporo wiedzy – podkreśla Nikola Gawrońska.

Kiedy Marek Mozga założył konto na TikToku, na platformie nie było jeszcze contentu motoryzacyjnego. Jego pierwszy filmik zrobił wówczas 70 tysięcy wyświetleń. Teraz jego kanał jest jednym z największych w Polsce o tej tematyce, a niektóre nagrania osiągają milionowe wyświetlenia.

– Większość moich filmów jest na życzenie widzów. Tylko nam się wydaje, że TikTok daje łatwe i przyjemne treści. Od dwóch lat obserwuję, że powstaje coraz więcej merytorycznych kanałów, których twórcy przekazują wiedzę. I myślę, że będzie ich coraz więcej. TikTok i Instastory to fenomenalne narzędzia, dzięki którym w krótkim czasie jesteśmy w stanie się czegoś dowiedzieć, a potem porozmawiać o tym ze znajomymi.