Marka Bosman od lat wspiera sport w województwie zachodniopomorskim. Teraz jeszcze bardziej zacieśnia współdziałanie z kibicami. Właśnie podpisano umowę o partnerskiej współpracy ze Stowarzyszeniem Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”.

To sformalizowanie wieloletniej współpracy Bosmana z kibicami. W jej ramach przygotowywana jest m.in. duża akcja dla konsumentów, której szczegóły zostaną przedstawione niebawem.

– Bosman jest naturalnym towarzyszem przy kibicowaniu, dlatego z dumą mogę ogłosić, że zostaliśmy partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Jestem przekonana, że działania, które wspólnie podejmiemy z kibicami, przyczynią się do rozwoju sportu i kultury kibicowania w naszym regionie – podkreśla Ala Wirkowska, Junior Brand Manager Marki Bosman.

Współpraca z kibicami ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności. Dla Bosmana to bardzo ważne uzupełnienie dotychczasowych działań marketingowych skierowanych do mieszkańców Pomorza Zachodniego.

– Dla naszego Browaru ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kibice są nieodłączną jej częścią. Dlatego, jesteśmy dumni, że wspieramy kibiców z Regionu. Zachęcamy wszystkich do kibicowania z Bosmanem! – mówi Ala Wirkowska.

Zaangażowanie w sport, to tylko jedna z wielu aktywności społecznych, które podejmują przedstawiciele szczecińskiego marki. Przez ostatnie lata realizowany był program „Bosman wspiera region”. Dzięki niemu przeprowadzono ponad 25 projektów o łącznej wartości prawie miliona złotych. Wsparto m.in. działanie szczecińskiego oddziału Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce czy też społeczne eko partole Stowarzyszenia Wywrotka.