Czym jest i jak działa metodyka Design Thinking? Jak angażować klientów w proces ulepszania usług? Jak zbierać informacje zwrotne? – tego będzie można dowiedzieć się podczas warsztatów organizowanych przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT. Odbędą się one już w najbliższą środę, 23 czerwca.

Do udziału w jednodniowych warsztatach zaproszeni są przedstawiciele wszystkich zainteresowanych firm z sektora MSP, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o sposoby pracy z klientem. W trakcie zajęć pokazujących podstawy tworzenia produktów i usług z zaangażowaniem klienta docelowego, uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób angażować klientów w proces ulepszania własnych usług i produktów, jak przeprowadzać dobre wywiady i zbierać informację zwrotną, a następnie przekładać ją na tworzenie innowacyjnych, dopasowanych do klienta rozwiązań.

– Dzięki udziałowi w warsztatach uczestnicy będą wiedzieli, jak dobrze rozpoznać potrzeby i problemy potencjalnych klientów, jak wygenerować z nich ich rozwiązanie, a następnie przetestować je na grupie docelowej – zapewnia Aleksandra Rajska, specjalistka ds. komunikacji RCIiTT.

Warsztaty poprowadzi niezastąpiony Paweł Żebrowski, kierownik Działu Centrum Transferu Technologii w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii, trener i praktyk Design Thinking w SHOPA Design & Strategy. Jest absolwentem Uniwersytetów Szczecińskiego i Warszawskiego oraz Programu Top 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda w USA.

Warsztaty skierowane są do podmiotów, których przedstawiciele nie byli uczestnikami poprzednich edycji. Warsztaty odbędą się w środę, 23 czerwca, w godzinach 9-15. Rejestracja: https://tiny.pl/r3ddq