Miasto pracuje nad uruchomieniem nowej marki promującej szczecińskie produkty i usługi. Właśnie ogłoszono konkurs na jej logo.
Projekt „Zrobione w Szczecinie” ma ruszyć w przyszłym roku.

W przesłanym komunikacie magistrat informuje, że nowa „marka ma na celu promowanie postaw gospodarczych i kreatywnych w mieście, kreowanie pozytywnego wyobrażenia o mieście, wzmacnianie szczecińskiej tożsamości oraz patriotyzmu lokalnego”. Będzie przyznawana oryginalnym szczecińskim produktom i usługom, wyróżniającym się najwyższą jakością i kreującym pozytywny wizerunek Szczecina.

Logo zaprojektują studenci
Jak będzie wyglądało logo nowej marki dowiemy się na początku przyszłego roku. Konkurs na jego zaprojektowanie ogłoszono wśród studentów Akademii Sztuki. Termin nadsyłania prac mija 3 lutego 2017.

Prace będą ocenianie m.in. pod względem oryginalności i właściwości promocyjnych, łatwości zapamiętywania i rozpoznawania znaku. Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę w wysokości 2 tys. zł oraz zlecenie przygotowania podstawowej księgi znaku za kolejne 2 tys. złotych. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie szczecin.eu.