Jacek Kotarbiński, Artur Kurasiński, twórcy Brand24, FreshMaila i AbstrachujeTV to tylko część ekspertów, których w najbliższy weekend będzie można wysłuchać w Szczecinie. Będą opowiadać o reklamie, nowych mediach i komunikacji.
Tak dużej konferencji dotyczącej najnowszych trendów w marketingu jeszcze w Szczecinie nie było. Marketing Trends 2016 odbędzie się w najbliższy weekend, 23 i 24 stycznia, w Hotelu Dana i salach Service Inter-Lab Uniwersytetu Szczecińskiego.

Konferencję zaplanowano w formule “learn & practice”, co oznacza, że jej uczestnicy nie tylko wysłuchają wykładów, ale także wezmą udział w warsztatach.

Aż 15 znanych ekspertów i praktyków
Pierwszego dnia wydarzenia odbędzie się 10 prelekcji. Poprowadzą je m.in.: Jacek Kotarbiński - uznany autorytet w świecie marketingu, ekonomista, wykładowca i konsultant zarządów, Artur Kurasiński - przedsiębiorca, inwestor, mentor, twórca Aula Polska, Yuri Drabent - dyrektor kreatywny Isobar Polska, współtwórca polskiego rynku social media marketingu, Człowiek Roku Polskiego Internetu 2012 czy Piotr Bucki - researcher, badacz trendów, twórca niesamowitych strategii zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów.

Uczestnicy konferencji spotkają się także z autorami sukcesów takich marek, jak: Brand24 - narzędzia do monitoringu sieci, którego używa nawet Biały Dom, FreshMail - najszybciej rozwijającej się polskiej platformy do profesjonalnego mailingu oraz AbstrachujeTV - jednego z najpopularniejszych kanałów na YouTube, wchodzącego w skład sieci LifeTube.

Po wykładach - warsztaty

Drugi dzień Marketing Trends 2016 to zajęcia praktyczne. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wybrać 4 z 8 warsztatów, podczas których zgłębią zagadnienia związane z Google Analytics, tworzenia strategii komunikacji, content marketingu, e-mail marketingu, social media i obecności w sieci.

Będą niespodzianki
Uczestnicy Marketing Trends otrzymają pakiety konferencyjne, certyfikaty oraz lunch przygotowany przez szefa kuchni restauracji Hotelu Dana. Będą też mogli skorzystać z promocyjnych ofert (m.in. kampanii mailingowych czy reklamowych) przygotowanych przez organizatorów i prelegentów. Nie zabraknie też niespodzianek i prezentów wspierających działania marketingowe i biznesowe.

Bilety na Marketing Trends 2016 kosztują 347 zł za jeden dzień oraz 447 albo 499 zł za udział w obu dniach. Szczegóły dostępne są tutaj

Organizatorzy Marketing Trends 2016 w ubiegłym roku przygotowali w Szczecinie Inspiration Day Show, w którym udział wzięli m.in. Dorota Wellman i Marcin Prokop, Mateusz Grzesiak, Paweł Tkaczyk.