Już nie tylko wsie i małe miasta, lecz coraz częściej także duże metropolie. Dino kontynuuje ofensywę. Sieć zdaje sobie sprawę, że dogonienie Biedronki wymaga inwestycji nie tylko w małych miastach, lecz i większych aglomeracjach. Jeszcze w tym roku otwarty może zostać sklep przy ul. Andre Citroëna 68. Szyld już wisi.

Dino to jedna z największych sieci handlowych w Polsce, licząca blisko 3 tysiące sklepów. To polska sieć, która z powodzeniem rzuca wyzwanie portugalskiej Biedronce. Dino swoją strategię oparło na otwieraniu sklepów w małych miejscowościach, a często nawet na wsiach. Rynek dobrze przyjął taką koncepcję, a co za tym idzie wkrótce w mniejszych miastach zaczęła pojawiać się również Biedronka.

W Szczecinie placówki Dino znajdziemy tylko na obrzeżach. Administracyjnie w obrębie naszego miasta działają sklepy przy ul. Dmowskiego w Żydowcach-Kluczu oraz ul. Przyszłości w Płoni. Pozostałe zlokalizowane są w pobliżu Szczecina, np. w Załomiu czy Przecławiu.

Teraz to się zmieni. Nowy sklep Dino powstaje na parterze budynku Przychodni Portowej przy ul. Citroëna 68, nieopodal prawobrzeżnej siedziby ZUS. Na miejscu pojawił się już szyld. Sieć chciałaby zdążyć z otwarciem przed świętami, ale to uzależnione jest od postępów przy budowie całego obiektu.

Pod względem liczby sklepów Dino zajmuje drugie miejsce. Pierwsza w Polsce jest Biedronka, która zbliża się do 4 tys. placówek, a trzeci Lidl z ponad tysiącem sklepów. Daleko w tyle pozostają sieci Carrefour, Auchan, Netto, Stokrotka czy prowadzący ofensywę, a jednocześnie wciąż generujący gigantyczne straty w Polsce Aldi.

Z informacji portalu wSzczecinie.pl wynika, że Dino od jakiegoś czasu rozgląda się za lokalizacjami w centrach dużych miast, w tym w Szczecinie. Kilka miesięcy temu spekulowano, że sklep Dino miałby powstać np. przy ulicy Narutowicza w Szczecinie.