Koniec ze staniem w korkach w drodze do hipermarketu. Dzięki usłudze Tesco E-zakupy, mieszkańcy Szczecina mogą już robić zakupy w jednej z największych sieci handlowych nie wychodząc z domu. Internetowe zakupy w Tesco wyróżnia brak wartości minimalnej zamówienia oraz możliwość zamawiania produktów nawet za pomocą smartfona.

Jak to działa? Serwis dostępny jest pod adresem www.tesco.pl/ezakupy. Złożenie zamówienia trwa kilka minut, zaś zakupy otrzymamy następnego dnia w ramach dwugodzinnych „okienek”, które sami wybieramy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest fakt, iż… nie musimy już dźwigać. Niezależnie, na którym piętrze mieszkamy - zakupy dostarczone zostaną do naszych drzwi.

 

Czym Tesco chce przyciągnąć klientów? Niskimi cenami i szerokim asortymentem. A to dlatego, że choć kupujemy za pośrednictwem internetu, wybieramy spośród szerokiej oferty szesnastu tysięcy produktów dostępnych na półkach hipermarketu. Wybór jest ogromny - od świeżej żywności: owoców, warzyw czy wędlin, poprzez produkty dla domu, na chemii gospodarczej, produktach do szkoły i jedzeniu dla zwierząt skończywszy. Co ważne, zamawiać można w tak samo niskich cenach jak w „stacjonarnym” sklepie. Za zakupione produkty zostaną nam również naliczone punkty Clubcard.

Teraz to nie my idziemy na zakupy – to sklep przychodzi do nas – mówi Mariusz Nowak, menedżer działu sprzedaży internetowej Tesco. - Chcemy dać klientom gwarancję, że produkty dostarczone do domu będą zawsze świeże i wysokiej jakości – jak bezpośrednio w sklepie. Obietnicę świeżości spełniać mają specjalne samochody dostawcze, wyposażone w chłodnie i mroźnie. Innymi słowy – dostaniemy na próg domu i zimny jogurt, i lody o właściwej temperaturze -18 st. C.

Oprócz wyboru najbardziej odpowiadającego nam „okienka” czasowego na następny dzień, możemy również zamówić zakupy z późniejszą dostawą – choćby po to, by szybko uzupełnić braki w lodówce po tygodniowym urlopie. Dostawy realizowane są przez 7 dni w tygodniu, w godzinach 8 - 22. Za zakupy płacimy kartą - przy okazji składania zamówienia lub przy dostawie. Sieć zapewnia, że koszt dostawy nie przekroczy 9,98 zł. Możemy także odebrać skompletowane zakupy osobiście, w Punkcie Obsługi Klienta. To rozwiązanie kosztuje jedynie 48 gr.