Rusza nowa kampania profilaktyczno- informacyjnej pt. „Zachowaj Trzeźwy Umysł”. Kampania adresowana jest do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz ich rodziców i nauczycieli, a także sprzedawców napojów alkoholowych.
Życie może być fascynującą przygodą!
Cel główny kampanii realizowanej w gimnazjum to rozwijanie osobowości człowieka i rozwijanie umiejętności realizowania własnych celów życiowe, takich jak.: rozwijanie zainteresowań
w ramach przeciwdziałania nudzie, pobudzanie motywacji do działania, wzmacnianie poczucia własnej wartości. Organizatorzy kampanii chcą uświadomić dzieciom, że życie może być każdego dnia fascynującą przygodą jeśli tylko uczeń dobrze wykorzysta własne możliwości i zasoby.
Różne sposoby docierania do młodzieży
Kampania wykorzystuje następujące formy pracy: konkursy dla uczniów i nauczycieli, marsze, happeningi, dystrybucję materiałów informacyjno - oświatowych opracowanych dla każdego z beneficjentów. Posiada patronaty Ministra Sportu i Turystyki oraz Ministra Edukacji Narodowej. Do jej realizacji przystąpiło w kraju ponad 1 000 samorządów lokalnych, w tym Szczecin.
Otwarcie kampanii odbędzie się 29 kwietnia 2009 w godz. 11.00-13.30 w Hotelu Focus, ul. Małopolska 23 w Szczecinie.
Komentarze
0