Autobusy promujące Pomorze Zachodnie pojawią się na ulicach wszystkich miast wojewódzkich.
Umieszczone na nich kolorowe grafiki przedstawiają możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu w Zachodniopomorskiem. Widać na nich rowerzystę, kobietę uprawiającą nordic walking, nurka, biegacza, pływaczkę, osobę ćwiczącą jogę.
Nie brakuje też motywów plażowych – piłek, leżaków i plaży, z czym przede wszystkim kojarzone jest Pomorze Zachodnie. Na grafikach są też panie w ręcznikach z plasterkami ogórków na twarzy, co ma sugerować, że w naszym regionie nie brakuje miejsc z ofertą zabiegów SPA.


- Format zdjęć podkreśla, że wizyta na Pomorzu Zachodnim zagwarantuje miłe wspomnienia – czytamy w informacji prasowej.
Reklama województwa na autobusach miejskich jest ostatnim elementem dużej kampanii promującej Pomorze Zachodnie w Polsce. Wcześniejsze działania to m.in. spoty telewizyjne, kinowe czy murale malowane na ścianach w centrum Warszawy i Krakowa.
Za wykonanie zadania odpowiedzialna jest firma Business Conculting Sp. z o.o., wyłoniona w ramach przetargu nieograniczonego. Koszt realizacji to ponad pół mln zł. Całość finansowana jest ze środków unijnych.
Komentarze
0