Pochodzący z Berlina Wschodniego swoje pierwsze doświadczenia z muzyką „zgniłego burżuazyjnego Zachodu” zdobywał z nastawienia nasłuchu na zachodnioberlinską stację „Kiss FM”, która prezentowała wtedy acid house’owe nowalijki eksplodujące w tym czasie w Chicago, Nowym Jorku oraz Detroit. Podobnie, jak powstanie klubu „Tresor” w niedawnej „strefie śmierci” było symbolem przemian, o tyle w Pacou narosla fascynacja futurystyczną muzyką. Stał się on częścią fenomeu społecznego – największego pospolitego ruszenia wśród młodzieży od czasów rewolucji 1968 roku. Lars Lewandowski jest jednym z pomysłodawców cyklu imprez „Tresor Headquarters” (istniejącego od 1995 roku), na których mogą grać ludzie związani z klubem, a tworzący własną muzykę (najciekawsze nagrania zebrano na płycie „Headquarters Compilation”). Wydał on kilka płyt, z których najbardziej znane pojawiły się nakładem wytwórni Tresor. Albumy („Symbolic Language”, „No Computer Involved”, „State Of Mind”) czy EPki („Reel Techno”, „Cortex Delay”, „Last Man Standing”) - należą do najlepiej przyjętych jego płyt ostatnich lat. Minimalna techno-szkoła Detroit w swej najczystszej postaci. W latach 1997-1998 jako trio X-Men (tworzone przy współpracy z duetem Sender Berlin) Pacou wydał kilka EPek, które podbiły amerykański rynek muzyki techno.
Dj's
Pacou (Tresor)/Berlin
Chris Dabreak (Neuroshocked)/Szczecin
Sick Boy (Neuroshocked)/Szczecin
Przemysław Szyndlar/Szczecin
Embol(B!Bros)/Szczecin
Tick/Szczecin
Komentarze
0