Organizowana przez markę Memo Book kampania opiera się głównie na działaniach społecznościowych. Studenci z całej Polski zaproszeni zostaną do świata marki poprzez stronę www.memo-book.pl oraz funpage na Facebook’u, gdzie będą mogli przyłączyć się do tworzenia portretu polskiego studenta. Ujawniając szczegóły dnia z życia żaka wspólnie stworzą album „Student Memo Book Portret”, który po zakończeniu akcji zostanie wydany w unikatowej oprawie oraz udostępniony dla studentów. Odpowiadając na pytania, dodając zdjęcia, angażując się na stronie studenci przez 3 miesiące będą zbierać punkty dla miasta, w którym się uczą. W zwycięskim mieście Niezależne Zrzeszenie Studentów wraz z marką Memo Book zorganizuje dla studentów wyjątkową imprezę. Akcja potrwa do końca marca 2012 roku.
Akcja komunikowana jest za pośrednictwem prasy, radia i internetu oraz na uczelniach i w akademikach w całej Polsce. Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja marketingu marki LifeInBrand. W ramach prowadzonych działań agencja zajęła się m.in. stworzeniem strony www, obsługą mediów społecznościowych, w tym Facebooka, opracowaniem materiałów POSM i nagłośnieniem kampanii. Komunikację akcji wesprze również patron strategiczny – Niezależne Zrzeszenie Studentów.
Patronat medialny nad akcją objęli: Magazyn Aktivist, Students.pl, Toys4boys.pl, Aktywni.pl, Medianews.com.pl, Radio Afera, Wszczecinie.pl. Do akcji przyłączyli się także: magazyn „Pod Prąd” oraz portale: Miasteczkostudenckie.pl, Student.pl, Studentpolski.pl.
Komentarze
0