O Internetowej Rewolucji
Internetowa Rewolucja to akcja mająca na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w Internecie. Organizatorami akcji są Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl, patronat objęło Ministerstwo Gospodarki. W ramach Internetowej Rewolucji każda mała i średnia firma w Polsce może za darmo zarejestrować adres internetowy (domenę), stworzyć pierwszą stronę internetową, umieścić wizytówkę na internetowych mapach, wypróbować kampanię reklamową w sieci oraz dowiedzieć się więcej o obecności online i efektywnym wykorzystaniu Internetu w swojej działalności. Dzięki darmowemu pakietowi startowemu, wszystkie małe i średnie firmy w Polsce mogą zaistnieć w Internecie nic nie ryzykując i nic nie płacąc.
Internetowa Rewolucja w Trasie
W ciągu ostatnich miesięcy, akcja Internetowa Rewolucja dotarła do 5 miast (Wrocław, Kraków, Poznań, Gliwice, Gdańsk), w każdym z nich organizując duże spotkanie dla przedsiębiorców i studentów. We wszystkich spotkaniach wzięło udział 5 tys. osób, które mogły osobiście porozmawiać ze specjalistami i uczestniczyć w szeregu szkoleń i prezentacji na temat obecności firmy w Internecie.
Teraz czas na kolejny etap akcji, czyli "Internetową Rewolucję w Trasie". Z Warszawy wyjechał już specjalny samochód Internetowej Rewolucji, który odwiedzi 18 polskich miast, od Białegostoku po Rzeszów. W Szczecinie pojawi się 2 czerwca (czwartek) o godz. 11 na parkingu przy ul. Piotra Skargi, gdzie odbędzie się całodzienny cykl prezentacji dla przedsiębiorców. W ramach spotkania każdy przedsiębiorca będzie mógł za darmo założyć wizytówkę na internetowych mapach, stronę internetową oraz pierwszą kampanię reklamową w wyszukiwarce. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wymaga jedynie rejestracji na stronie: www.DniRewolucji.pl .
Więcej informacji o tym co przedsiębiorcy otrzymują w ramach akcji można znaleźć na stronie: www.google.pl/rewolucja.
Komentarze
0