Impreza składać się będzie z dwóch etapów: Kwalifikacji oraz Finału. Oba etapy zaplanowane są na jeden dzień. Zawody „zjazd na byle czym” odbywać się będą w czterech kategoriach: pojazd jednoosobowy, dwójka, pojazd rodzinny i wieloosobowy. Uczestnikami zawodów będą: osoby indywidualne oraz lokalne firmy, szkoły i uczelnie wyŜsze. Odrębną kategorię stanowić będą drużyny reprezentujące sponsorów i media.
Spotkanie przedstawicieli tak różnych środowisk pozwoli na wymianę doświadczeń, nawiązanie nowych kontaktów oraz integrację mieszkańców regionu.
Imprezie głównej towarzyszyć będą liczne atrakcje dodatkowe zarówno o charakterze sportowym jak i rozrywkowym przygotowane w szczególności dla przybywających bardzo całych rodzin. Najmłodsi jak i starsi uczestnicy imprezy znajdą tu wiele atrakcji przygotowanych specjalnie z myślą o nich. Nie zabraknie również jazdy na łyżwach, sankach czy nartach. Czynny będzie wyciąg narciarski. Promocji sportów sprzyjać będą stoiska wystawiennicze przygotowane przez sponsorów i lokalne firmy branżowe, na których uczestnicy będą mogli zapoznać się ze sprzętem oraz ich ofertą. Przewidujemy także atrakcje kulinarne, wśród których niecodzienną atrakcją będzie pieczenie kiełbasek przy olbrzymim ognisku. Zapewnimy również wiele innych typowo festynowych punktów gastronomicznych. Imprezie towarzyszyć będzie rozgrzewająca muzyka, a całość prowadzona będzie przez doświadczonego i zwariowanego konferansjera. Finał imprezy będzie podsumowaniem i nagrodzeniem zmagań uczestników w artystycznej oprawie z licznymi niespodziankami dla zgromadzonych.
Impreza będzie zabezpieczona pod względem ratowniczo-medycznym jak i porządkowym. Na terenie imprezy zorganizowany zostanie punkt pierwszej pomocy oraz patrole składające się z ratowników medycznych. Nad porządkiem i bezpieczeństwem czuwać będzie służba porządkowa i ochrona.
PLAN IMPREZY CRAZY SLIDE 2012
10.00-11.30 - REJESTRACJA POJAZDÓW wstępna kontrola pojazdów, rejestracja pojazdów, wydawanie nr startowych,
11.30 – 12.00 – odprawa załóg startujących - WSPÓLNE ZDJĘCIE
12.00 – 12.15 - SCENA - oficjalne otwarcie imprezy
- Występ taneczny DANCE FACTORY
- Kąpiel Szczecińskich Morsów
12.15 – 13.15 - STOK Crazy Slide
- Wypuszczene balonów z helem w nebo
- Kwalifikacje pojazdów w kategoriach „1” „2” „WIELOOSOBOWE”
- Start kategorii specjalnej „POJAZDY RODZINNE”
- Konkurs na "POJAZD PUBLICZNOŚCI"
13.15 – 13.45 SCENA
- Set DJ TOFT
- Stand up - Mateusz Szatkowski (Mind Open Mic)
- Występ taneczny DANCE FACTORY
13.45 – 14.00 SCENA - ogłoszenie składu finału
14.00 – 14.30 – STOK
- Finały Zjazdów Crazy Slide w kategorii „1” „2” „WIELOOSOBOWE”
- Kategoria specjalna "SPONSORZY I MEDIA"
14.30 – 15.00 – SCENA
- Set DJ TOFT
- Występ Klaudia BALTICA Wojnarowicz
- Występ Studia Animacji Artystycznej SPEKTRUM
15.00 – 17.00 SCENA
15.00 – 15.15 Ogłoszenie wyników konkursów
-Crazy Fotka z wSzczecinie.pl
-Miss Crazy
-Najmłodszy i najstarszy uczestnik
-Finezyjny Zjazd z S.O.S
-Pojazd Publiczności z Głosem Szczecińskim i Moim Miastem
-Pojazd Filmowy z Kinem HELIOS
15.15 – 15.30 Występy uczestników konkursu CRAZY PLAYBACK SHOW oraz Krata EON
15.30 – 15.45 Rozdanie nagród specjalnych - WYSTĘP BEAT BOX
15.45 – 16.30 Dekoracja zwycięzców w poszczególnych kategoriach pojazdy:
- RODZINNE
- JEDYNKI
- DWÓJKI
- WIELOOSOBOWE
- w przerwach WYSTĘP - BITWA FREESTYLOWA - DAHU vs. ŻELU
16.30 ZAKOŃCZENIE IMPREZY - WYSTĘPY I POKAZY
- Wspólne zdjęcie zwycięzców
- Występ Finałowy Zespołu HAEVEN
- Fire Show w wykonaniu TEATRU OGNIA LASCAR
21.00 After Party w LONG PLAY PUB
DO ZOBACZENIA NA STARCIE!
Plan imprezy jest jedynie programem ramowym, który ze wzgledu na dynamiczny charakter imprezy oraz warunki pogodowe może ulec zmianie.
Opis lokalizacji:
„Szczecińska Gubałówka” to kompleks sportowo - rekreacyjny o powierzchni 12 ha, usytuowany w atrakcyjnym terenie leśnym w dzielnicy Osowo przy zbiegu ulic Miodowej i Lisiej Góry. Na terenie kompleksu znajduje się wygodny parking oraz infrastruktura pozwalająca na organizację całej imprezy wraz z atrakcjami towarzyszącymi.
Komentarze
0